کلمه کلیدی … گزارش دیوان محاسبات آمریکا درباره اصلاح فرایند بخشی از تحریم‌ها

دیوان محاسبات امریکا (GAO)، مجموعه گزارشات بررسی اجرای تحریم‌ها علیه ایران را تنظیم نموده است که شامل تاثیر آن بر اقتصاد ایران و همچنین استفاده دولت آمریکا از استثنائات مرتبط با صادرات فرآورده‌های نفتی ایران است. علاوه بر این، دیوان محاسبات امریکا اخیرا گزارشی را درباره‌ی بررسی اجرای تحریم‌های ایالات متحده و سازمان ملل بر کره شمالی تدوین نموده است. همچنین این دفتر به تازگی فرایند اطلاع‌رسانی کنگره از طریق دولت در رابطه با روسیه و نیز میزان انطباق اقدامات این کشور با مندرجات پیمان نیروهای هسته‌ای میان‌برد را مورد بررسی قرار داده است.

دیوان محاسبات امریکا (GAO)، مجموعه گزارشات بررسی اجرای تحریمها علیه ایران را تنظیم نموده است که شامل تاثیر آن بر اقتصاد ایران و همچنین استفاده دولت آمریکا از استثنائات مرتبط با صادرات فرآورده‌های نفتی ایران است. علاوه براین، دیوان محاسبات امریکا اخیرا گزارشی را درباره‌ی بررسی اجرای تحریم‌های ایالات متحده و سازمان ملل بر کره شمالی تدوین نموده است. همچنین این دفتر به تازگی فرایند اطلاع‌رسانی کنگره از طریق دولت در رابطه با روسیه و نیز میزان انطباق اقدامات این کشور با مندرجات پیمان نیروهای هسته‌ای میان‌برد را مورد بررسی قرار داده است.

“گروه رصد اندیشکده راهبردی تبیین” به پیوست، قسمت‌های مهمی از گزارش اخیر این نهاد درباره اصلاح فرایند «قانون منع گسترش تسلیحاتی ایران، سوریه و کره شمالی» را در اختیار شما مخاطبان و کارشناسان گرامی قرار می‌دهد. همچنین این گزارش نهادها و دفاتر درگیر در امر تدوین بخشی از تحریم‌ها را معرفی می‌کند.

ارسال دیدگاه