درباره ما

برخی از تولیدات اندیشکده راهبردی تبیین در وبسایت "اندیشکده راهبردی تبیین" منتشر می‌شود و دیگر تولیدات این اندیشکده نیز در قالب‌های دیگر برای خوانندگان و علاقه‌مندان منتشر خواهد شد. امید آن می‌رود که بتوانیم در این زمینه، رسالتی را که بر دوشمان قرار دارد محقق ساخته و نقش تأثیرگذاری هرچند ناچیز در رسیدن قطار انقلاب اسلامی به سرمنزل مقصود داشته باشیم.

اندیشکده راهبردی تبیین در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ی ایرانی، با اتکال به حضرت حق و استعانت از اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) کار خود را آغاز کرد. هدف این اندیشکده ایجاد یک شبکه‌ی منحصر به فرد از اندیشمندان نسل سوم انقلاب اسلامی و ارائه‌ی افق‌های جدید راهبردی در دو سطح گفتمانی و جریانی، در چهار حوزه‌ی مجزای سیاست خارجی، منطقه‌ای، فرامنطقه‌ای و دفاعی- امنیتی است. مخاطبان اصلی این اندیشکده نیز، پژوهشگران و تصمیم‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. پایه و اساس تحلیل‌ها و تولیدات اندیشکده راهبردی تبیین، بیانات و فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت روح الله (ره) و خلف صالح ایشان و امام امت اسلامی، امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) است.

برخی از تولیدات اندیشکده راهبردی تبیین در وبسایت “اندیشکده راهبردی تبیین” منتشر می‌شود و دیگر تولیدات این اندیشکده نیز در قالب‌های دیگر برای خوانندگان و علاقه‌مندان منتشر خواهد شد. امید آن می‌رود که بتوانیم در این زمینه، رسالتی را که بر دوشمان قرار دارد محقق ساخته و نقش تأثیرگذاری هرچند ناچیز در رسیدن قطار انقلاب اسلامی به سرمنزل مقصود داشته باشیم.

ارسال دیدگاه