اولین اظهار نظر ترامپ در مورد توافق هسته‌ای بعد از پیروزی در انتخابات

اظهارات ترامپ در حالی مطرح میشود که 1.7 میلیارد دلار دریافتی از آمریکا ارتباطی با بحث برجام نداشته است. دریافتی ایران از توافق هسته‌ای هم بارها از سوی مسئولین جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص رئیس بانک مرکزی اعلام شده است.

⁉️اولین اظهار نظر ترامپ در مورد توافق هسته ای بعد از پیروزی در انتخابات در مصاحبه با تایمز لندن:

⚠️ترامپ بعد از پیروزی در انتخابات برای اولین بار در مورد توافق هسته ای ایران گفت: من نمی خواهم بگویم که چه خواهم کرد با توافق ایران. نمی خواهم با کارت ها بازی کنم. ببینید، من سیاست مدار نیستم. نمی روم بیرون و بگویم که “من می خواهم چنین کنم”. من عمل می کنم. کاری را انجام می دهم که باید انجام بدهم. توافق ایران  من را خوشحال نمی کند. فکر می کنم یکی از بدترین توافق هایی است که تا به حال انجام شده. فکر می کنم یکی از احمقانه ترین توافق هایی است که تا به حال دیده ام. جایی که شما 150 میلیارد دلار را به ایران باز می گردانید! جایی که شما 1.7 میلیار دلار را به صورت اسکناس به ایران می دهید. آیا تا به حال 100 میلیون دلار را به صورت اسکناس 100 دلاری دیده اید؟ خیلی زیاد است . 1.7 میلیارد دلار به صورت اسکناس! در یک هواپیما. من درک نمی کنم

☑️یک نکته: اظهارات ترامپ در حالی مطرح می شود که 1.7 میلیارد دلار دریافتی از آمریکا ارتباطی با بحث برجام نداشته است. دریافتی ایران از توافق هسته ای هم بارها از سوی مسئولین جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص رئیس بانک مرکزی اعلام شده است.

***

• پیوند اظهارات:

http://Goo.gl/FmB9JF

• عضویت در کانال اندیشکده راهبردی تبیین:

https://telegram.me/joinchat/BG7BhTvAH-fc1CjjeSCo4g

ارسال دیدگاه