رونمایی از تئوری «جنبش جهادگرای جهانی» توسط دستیار ترامپ

سباستین گورکا دستیار ترامپ و همکار سابق استیو بنون از تئوری «جنبش جهادگرای جهانی» که دستورات خود را از قرآن می گیرد رونمایی کرد!

⛔️گورکای نازی؛ دستیار ترامپ!

⚔️”سباستین گورکا” در وب سایت دست راستی و افراطی “بریت بارت” به عنوان دستیار “استیو بنون” (استراتژیست ترامپ) مشغول به کار بوده است. وی در هفته های گذشته از قانون محدود کردن پذیرش مهاجرین از هفت کشور مسلمان حمایت کرده است.

 

◀️وی بعد از فارغ التحصیلی در مقطع دکترای رشته علوم سیاسی زندگی خود را صرف فعالیت به عنوان “کارشناس امنیت ملی با تمرکز بر افراط گرایی اسلام گراها” کرده است

?وی کتابی پر فروش در همین زمنیه نوشته است: شکست دادن جهاد: جنگی قابل پیروزی

?وی که از دوستان و دستیاران استیو بنون بوده و هست، به همراه جرد کوشنر یهودی (داماد ترامپ)، به عنوان مغزهای متفکر کاخ سفید از سوی رسانه ها معرفی می شوند

?وی در مصاحبه با فاکس نیوز که این روزها شبکه همراه با ترامپ شناخته می شود، شایعات تمایل خود به تفکر نازی ها را تکذیب کرد. وی در همین مصاحبه مدالی را بر سینه داشت که نشانی از یکی از رهبران مجارستانی بود که با نازی ها همکاری می کرد. خانواده گورکا مجارستانی هستند و وی اعلام کرد مدال متعلق به پدرش است!

?وی که اکنون در کاخ سفید به عنوان دستیار ترامپ مشغول است، در دوران کارزار انتخاباتی ترامپ در سال 2015 مقدار 8000 دلار برای مشاوره از وی دریافت کرده است. ماه گذشته وب سایت بریت بارت ادعا کرد که گورکا احتمالا به عنوان یکی از اعضای شورای امنیت ملی آمریکا مشغول به کار خواهد شد!

***

• پیوند اطلاعات:

http://ul.tabyincenter.ir/Xo

• عضویت در کانال اندیشکده راهبردی تبیین:

https://telegram.me/joinchat/BG7BhTvAH-fc1CjjeSCo4g

ارسال دیدگاه