جیمز ریکاردز در سال 2012: جنگ ارزی علیه ایران، گروه دیگری را به قدرت میرساند تا مسئله هسته‌ای ایران را از طریق دیگری حل کنیم

جیمز ریکاردز، مشاور کاخ سفید در امور جنگ ارزی، در سال 2012 گفته بود: جنگ ارزی علیه ایران، گروه دیگری را به قدرت میرساند تا مسئله هسته‌ای ایران را از طریق دیگری حل کنیم!

◀️جیمز ریکاردز نویسنده کتاب پرفروش «جنگ های ارزی»، در سال 2012 در اندیشکده کارنگی آمریکا گفت: هم اکنون که صحبت می کنیم، جنگ ارزی علیه ایران در حال صورت گرفتن است. آمریکا تحریم ها علیه ایران را افزایش داده و این روند ادامه دارد. اخیرا رئیس جمهور آمریکا دسترسی بانک مرکزی ایران را به سیستم مالی دنیا قطع کرده است.

⚫️وی ادامه داد: در این حالت به بانک های دیگر می گوییم که اگر با بانک مرکزی ایران مراودات مالی داشته باشید، همکاری با آمریکا را از دست می دهید. بانک های بزرگی هم چون بانک دویچه، یو بی اس و … . نیازی نیست که به آنها دوبار گفته شود . آمریکا در این مورد جدی است.

?این کارشناس آمریکایی افزود: این اقدام آمریکا باعث شد که 40% ارزش ریال در یک روز کاهش یابد. حقیقت این است که انتخابات ایران نزدیک است و جالب است که آمریکا این اقدام را در نزدیکی انتخابات ایران انجام می دهد. اهداف این اقدام می تواند تأثیرگذاری بر انتخابات ایران، تحریک دوباره جنبش سبز و ایجاد نارضایتی گسترده باشد!

⁉️جیمز ریکاردز درباره هدف آمریکا برای تغییر رژیم ایران گفت: بهترین راه بی ثبات سازی استفاده از افزایش تورم است. تغییر رژیم اسم همین بازی است که در ایران در حال اجرا است. هیچ کس جنگ را دوست ندارد، اما می توانیم کاری کنیم که گروه دیگری در ایران به قدرت برسند و مسئله ی هسته ای را از طریق دیگری حل کنیم. این جنگ مالی است که از 2009 علیه ایران شروع کردیم و نتیجه آن را بزودی می بینیم!

***

• پیوند اظهارات:

http://goo.gl/wKqHHx

• عضویت در کانال اندیشکده راهبردی تبیین:

https://telegram.me/joinchat/BG7BhTvAH-fc1CjjeSCo4g

ارسال دیدگاه