«هشدار به ایران» این بار از سوی مایک پنس!

مایک پنس در اولین حضور خود در ایپک گفت: «آمریکا در برابر دولت پیشتاز در حمایت از تروریسم قویاً می‌ایستد. این دولت، به ایران هشدار داد. آمریکا اقدامات ایران در بی‌ثبات کردن منطقه و به‌خطر انداختن امنیت اسرائیل را دیگر تحمل نخواهد کرد.»

⚫️هنوز زمان زیادی از استعفای مایکل فلین مشاور امنیت ملی ترامپ نگذشته است. وی برای اولین بار پیام “هشدار به ایران” را صادر کرد که البته غیر از افزایش تحریم ها، اقدام دیگری را در پی نداشت. اما فلین چندی بعد کنار گذاشته شد. اما این بار مایک پنس معاون اول ترامپ در برابر حامیان رژیم صهیونیستی “اجلاس ایپک” پیام “هشدار به ایران” داد که می توان این پیام را نوعی خود شیرینی در میان حامیان رژیم صهیونیستی تلقی کرد.

‼️مایک پنس در اولین حضور خود در ایپک گفت: «آمریکا در برابر دولت پیشتاز در حمایت از تروریسم قویاً می‌ایستد. این دولت، به ایران هشدار داد. آمریکا اقدامات ایران در بی‌ثبات کردن منطقه و به‌خطر انداختن امنیت اسرائیل را دیگر تحمل نخواهد کرد.» وی ادامه داد: «آمریکا تحت ریاست جمهوری ترامپ اجازه نخواهد داد ایران سلاح هسته‌ای تولید کند و همچنین دیگر اجازه نخواهد داد از سازمان ملل بعنوان محفلی برای حمله به اسرائیل استفاده شود.»

***

• پیوند گزارش:

http://Goo.gl/8k0JEE

• عضویت در کانال اندیشکده راهبردی تبیین:

https://telegram.me/joinchat/BG7BhTvAH-fc1CjjeSCo4g

ارسال دیدگاه