نامزد جایزه صلح نوبل:

«سند آموزشی 2030 یونسکو» به دنبال تبدیل کودکان به بردگانی مطیع است

نامزد جایزه صلح نوبل تصریح کرد که سند آموزشی 2030 یونسکو به دنبال تبدیل کودکان جهان به بردگانی مطیع می‌باشد.

«رابرت دیوید استیل» نامزد جایزه صلح نوبل در مقاله‌ای که در بخش انگلیسی پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری منتشر شد تصریح کرد که سند آموزشی 20300 یونسکو نادرست است زیرا به این نکته نپرداخته است که تا زمانیکه بانک‌های مرکزی تحت کنترل  قدرت‌های استکباری باشد، تا زمانیکه ثروت‌ متمرکز و نظام قانونی داشته باشیم که به هزینه نادیده گرفتن 99 درصد، از جمعیت یک درصدی محافظت می‌کند، هیچ مقدار آموزش به هرشکلی که باشد، مفید یا رهایی بخش نیست.

وی ادامه داد، آموزشی که غرب آن را طراحی کرده، ابزاری برای بردگی است. این نوع آموزش به گونه‌ای طراحی شده است که به افراد می‌آموزد بردگانی مطیع باشند و به طور همزمان تمامی اشکال خلاقیت و اصالت را از بین می‌برد.

در این گزارش آمده است که سازمان ملل یک ابزار نادرست و ناکارآمد «دولت عمیق» است. دولت عمیق واژه‌ای است که قدرت مالی درنده غرب به نمایندگی قدرت‌های استکباری را توصیف می‌کند که دولت ها را سرنگون می‌کنند و در رسانه‌ها دست می‌برند و از سازمانهای اطلاعاتی محرمانه برای انجام جنایت علیه بشریت از جمله تغییر نظام، ترور از طریق پهپاد و شکنجه بهره‌برداری می کنند.

وی ادامه داد، سازمان ملل همچون اتحادیه اروپا و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به شدت دروغگو و ناکارآمد هستند. در حالیکه بسیاری از نمایندگان این سازمانها افراد بسیار خوبی هستند که بهترین نیات را دارند اما حقیقت این است که تا زمانیکه بانک‌های مرکزی در اختیار قدرت‌های استکباری باشد که بر جهان حکمرانی می‌کنند و توسط آنها کنترل شود، وظیفه هر شهروند است که با مطرح کردن درخواست ملی شدن تمامی بانک‌های مرکزی و اصلاحات انتخاباتی برای پایان دادن به فساد و  اصرافکاری در دولت، با دولت عمیق مخالفت کنند.

این گزارش ادامه می‌دهد، سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) عنصر نادرست و ناکارآمد سازمان ملل است و سازمانی است که در مقابل دبیرکل سازمان ملل پاسخگو نیست و دبیرکل سازمان ملل هیچ کنترلی بر سازمانهای خاص ندارد و یونسکو سازمانی است که به هیچ وجه علاقه‌ای به خدمت به عموم مردم ندارد و تنها در خدمت حامیان مالی ثروتمند خود است.

نامزد جایزه صلح نوبل به سند آموزشی 2030 یونسکو اشاره کرد و گفت که این سند فقط یک ابزار برای رویکرد جهانی سازی است که به دنبال سرنگونی ملت‌ها و مردم با دستورکار فاشیستی که در راستای منافع قدرت‌های استکباری است، می‌باشد.

وی ادامه داد که نظام آموزشی که غرب طراحی کرده، ابزار بردگی است. این نظام آموزشی به افراد برده مطیع بودن را آموزش می‌دهد و در عین حال تمامی اشکال خلاقیت و اصالت را از بین می‌برد.

بر اساس این گزارش، مدل اقتصاد غرب بر رشد اصرافکاری، فساد و تمرکز بر ثروتمندان است. مدل اقتصاد غرب به جنگ بعنوان مرکز سود و به مردم به عنوان محصولاتی که برداشت می‌شود، برخورد می‌شود.

نامزد جایزه صلح نوبل تصریح کرد هرگونه پیشنهادات آموزشی که مدل اقتصاد غرب را به چالش نکشد، ذاتاً نادرست و ناکارآمد است.

وی سپس توصیه کرد، ما به یک الگوی جایگزین و یک الگوی اقتصادی، اطلاعاتی و مهندسی پساغربی نیاز داریم که طبق آن، جهان، تحت کنترل جمعیت یک درصدی نباشد و هم حاکمیت ملی در تمامی جوانب و مرکزیت عموم مردم به عنوان پایه و اساس فضیلت مدنی و اقتصاد ملی احیا شود.

وی ادامه داد، 5 میلیارد فقیر جهان وقت آن را ندارند که برای 18 سال در کلاس‌های غرب بنشینند و تنها یک سری مسائل به آنها تلقین شود و و فریب داده شوند و از آزادی دور نگه داشته شوند.

این گزارش تصریح می‌کند، وقت آن رسیده است که به محرومین با یک ویدئو یا یک تماس تلفنی آموزش داده شود. در سال 2006، شبکه اطلاعات زمین یک شکل جدیدی از آموزش را نشان داد که دوره‌های زمانی محدود در کلاس را با تأکید بر کارگروهی و مهارت‌های اجتماعی و آموزش نامحدود خودگام از طریق اینترنت تلفیق کرد و یکسری دوره‌های کارآموزی در زمینه تجارت در سالهای اولیه و یکسری آموزش‌های مشاغل در سالهای بعدی تعبیه کرد. یک مرکز تماس ملی نیز می‌تواند بعنوان یک موتور آموزشی عمل کند.

وی توضیح داد که یک ملت هوشمند ملتی است که تمامی اشکال آموزش، اطلاعات و تحقیقات در مجموع به صورت یکپارچه درآید.

بنا بر این گزارش، یک جامعه هوشمند جامعه‌ای است که تمامی شهروندان در تمامی زمان‌ها به اطلاعات به تمامی زبان‌ها دسترسی داشته باشند و از تمامی ابزارهایی که امروزه وجود ندارد همچون جعبه ابزار دسکتاپ برای به اشتراک گذاری اطلاعات استفاده کنند.

جامعه هوشمند می‌داند که اغلب اطلاعات سودمند در فضای اینترنت وجود ندارد و به زبان انگلیسی نیست. یک جامعه هوشمند می‌داند که هشت خانواده اطلاعاتی (آکادمیک، جامعه مدنی، بازرگانی، دولت، اجرای قانونی، رسانه، نظامی، دولتی و غیرانتفاعی) وجود دارد که می‌بایست با اشتراک‌گذاری اطلاعات در کنار یکدیگر جمع شوند.

در نهایت، یک ملت هوشمند می پذیرد که حقیقت به هر قیمتی که باشد، هزینه های دیگر را کاهش می‌دهد. تقریباً 80 درصد از آنچه امروزه در مدارس غرب تدریس می‌شود، دروغ است. اغلب جنگ‌هایی را که غرب آغاز کرده، بر اساس دروغ بوده است و هدف آن غارت کشورهای کوچکتری است که قادر به دفاع از خود نیستند.

با انداختن نگاهی به جامعه غرب که به سادگی فریب اخبار دروغین را باور می‌کنند، می‌توانیم این نتیجه‌گیری را کنیم که نظام آموزشی غرب یک شکست محض است.

طبق این گزارش، مدارس و رسانه‌های جریان اصلی و شبکه‌های اجتماعی و آموزش و اطلاعات غرب متشکل از نابهنجاری‌های اطلاعاتی است.

این گزارش در پایان نوشت، جایگزین این اطلاعات اشتباه این است که ما به یک آژانس ملی منابع باز، مکتب حکومت ترکیبی آینده گرا و مغز جهانی نیاز داریم. واضح است که آینده آموزش در وهله اول نیاز به آن دارد که ما مدل غربی اقتصاد، اطلاعات و مهندسی برده داری 99 درصد توسط یک درصد را رد کنیم و سپس می‌توانیم یک شبکه آموزشی، اطلاعاتی و تحقیقاتی را طراحی کنیم که زندگی را جشن بگیرد و برای همه صلح و رونق ایجاد کند.

***

• این مطلب، صرفاً جهت اطلاعِ مخاطبان، نخبگان، اساتید، دانشجویان، تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران بازنشر یافته و الزاماً منعکس‌کننده‌ی مواضع و دیدگاه‌های اندیشکده راهبردی تبیین نیست.

 

منبع:http://english.khamenei.ir/news/4818/UNESCO-s-2030-document-seeks-to-make-children-slaves-of-the-hegemon

 

ترجمه:فارس

 

ارسال دیدگاه