ترجمه اختصاصی

قانون مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات ساز ایران 2017

یک گروه از سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات، از جمله اعضای ارشد کمیته روابط خارجی سنا، ابتدای فروردین ماه 96 طرحی را ارائه کردند که موضوع آن، تشدید تحریم های ایران به بهانه آزمایش موشک های بالستیک و همچنین سایر فعالیت های غیر هسته ای این کشور است.

اندیشکده راهبردی تبیین – با توجه به تلاش آمریکایی‌ها برای فشار به ایران از ابتدای اجرای برجام و هم چنین عزم جدی آمریکایی‌ها در جهت تلاش برای نابودی ظرفیت‌ها و مؤلفه‌های اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران، متن این طرح که در کمیته روابط خارجی سنا تصویب شده و به احتمال زیاد تا چندی دیگر علیه ایران به تصویب مجلسین و رئیس جمهور آمریکا می رسد، از سوی گروه رصد اندیشکده راهبردی تبیین ترجمه و برای استفاده نخبگان، مسئولین و پژوهشگران کشور منتشر شده است.

لازم به ذکر است ترجمه این گزارش،  در دو  نسخه چاپی ( A5  و A6) نیز از بالای همین صفحه قابل دریافت است.

***

 
 این مطلب، صرفاً جهت اطلاعِ مخاطبان، نخبگان، اساتید، دانشجویان، تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران ترجمه شده و الزاماً منعکس‌کننده‌ی مواضع و دیدگاه‌های اندیشکده راهبردی تبیین نیست.
 
• پیوند اصل گزارش :
 
https://www.congress.gov/bill/115th-congress/senate-bill/722/text?q=%7B%22search%22%3A%22committee%3D%3Assfr00%22%7D&r=7
 
• مترجم: گروه رصد اندیشکده راهبردی تبیین

ارسال دیدگاه