گزارش هفتگی از مهم‌ترین رویدادهای حوزه‌های سیاست خارجی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای/ شماره 55

کثرت اخبار و سرعت بالای تحولات حوزه‌های سیاست خارجی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، موجب شد اندیشکده راهبردی تبیین تلاش کند در سلسله گزارش‌هایی، ضمن طرح مهم‌ترین اخبار و تحولات این سه حوزه، دلایل، اهداف و پیامدهای تحولات را نیز به‌صورت هفتگی بررسی نماید.

اندیشکده راهبردی تبیین – کثرت اخبار و سرعت بالای تحولات حوزه‌های سیاست خارجی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، موجب شد اندیشکده راهبردی تبیین تلاش کند در سلسله گزارش‌هایی، ضمن طرح مهم‌ترین اخبار و تحولات این سه حوزه، دلایل، اهداف و پیامدهای تحولات را نیز به‌صورت هفتگی بررسی نماید. مبنای کار گزارش بر ارائه راهبردی‌ترین و مهم‌ترین اخبار و تحولات هفتگی قوام یافته است. علاوه بر بررسی اخبار و تحولات میدانی منطقه، پرداختن به اخبار و تحولات مرتبط با حوزه دیپلماسی و سیاست خارجی و ارائه تصویری مختصر از اهداف بازیگران این حوزه و پیامدهای این اخبار و تحولات، مقصود دیگر گزارش هفتگی اندیشکده راهبردی تبیین است.

لازم به ذکر است این شماره از گزارش، دربرگیرنده مهمترین تحولات حوزه‌های سیاست خارجی ایران، منطقه و فرامنطقه از تاریخ 27 آبان الی ۲ آذرماه ۱۳۹۶ بوده و نسخه چاپی متن کامل آن (با فرمت pdf) نیز از بالای همین صفحه قابل دریافت است.

ارسال دیدگاه