دیدار با مردم قم/ تحلیل کوتاه شماره7

خدمات مدعیان ایران‌دوستی به دشمنان ایران و انقلاب

اندیشکده راهبردی تبیین در چند تحلیل کوتاه نسبت به تبیین بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم قم (19 دی)، اقدام کرده است که در ادامه به تحلیل یک بخش از سخنان ایشان پرداخته شده است.

 

یکی‌از دشمنان قسم‌خورده‌ی مردم ایران از بدو انقلاب‌اسلامی، منافقین بوده‌اند که در برهه‌های گوناگون به طرق‌مختلف، دستشان به خون مردم این سرزمین آلوده شده‌است.در ادامه، برخی‌از مهم‌ترین خدماتی! که این سازمان به مردم ایران داشته است، موردبررسی قرار می‌گیرد.

?رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار مردم قم: «ازیک‌طرف گفتند جانم فدای ایران، ازیک‌طرف پرچم ایران را آتش زدند!… شما کِی قربان ایران رفتید که می‌گویید جانم فدای ایران؟»

?یکی‌از دشمنان قسم‌خورده‌ی مردم ایران از بدو انقلاب‌اسلامی، منافقین بوده‌اند که در برهه‌های گوناگون به طرق‌مختلف، دستشان به خون مردم این سرزمین آلوده شده‌است.

#تحلیل_کوتاه
? #تحلیلگر #اندیشکده_راهبردی_تبیین
#دیدار_مردم_قم

?در ادامه، برخی‌از مهم‌ترین خدماتی! که این سازمان به مردم ایران داشته است، موردبررسی قرار می‌گیرد:

1- ترورهای کور و بی‌هدف: این گروه تروریستی که در سهم‌خواهی از انقلاب اسلامی ناموفق بود، اندکی پس از انقلاب اسلامی به ترورهای کور روی آورد و نزدیک به 17000 تن از مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند.

2- خیانت به ایران در طول جنگ تحمیلی: خیانت این گروه تروریستی به کشور، در سه حوزه‌ی عمده اتفاق افتاد:

?فروش اطلاعات سری کشور به رژیم بعث

?کمک‌های عملیاتی به ارتش بعثی در حمله به ایران

?بازجویی و شکنجه‌ی اسرای ایرانی

3- پادویی ایالات‌متحده و رژیم صهیونیستی در پرونده‌ی هسته‌ای: در سال 1381، این گروه با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی، ادعای افشای تأسیسات هسته‌ای ایران را اعلام کرد که باعث ایجاد غائله‌ای شد که به مدت بیش از یک دهه، هزینه‌های بالایی را در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی به مردم ایران تحمیل کرد.

4- نشست‌های مکرر با نمایندگان کنگره‌ی آمریکا و درخواست از این کشور جهت تحریم ایران

✳️جمع‌بندی:
موارد ذکرشده، تنها بخشی از خیانت‌هایی است که منافقین طی چهار دهه‌ی گذشته در قبال ایران انجام داده‌اند. مسئله‌ای که باید موردتوجه قرار گیرد این است که در حال‌حاضر این جماعت به چه دلیل شعار «جانم فدای ایران» سر می‌دهند؟

#تحلیل_کوتاه
? #تحلیلگر #اندیشکده_راهبردی_تبیین

☘️ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی ? اندیشکده راهبردی تبیین?

T.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه