تلگرام/ از اکنون به بعد هر اقدام متجاوزانه ای را پاسخی سخت خواهیم داد

ترجمه و تلخیص بیانیه صادر شده از اتاق فرماندهی عملیات سوریه به نقل از «الاعلام الحربی»

از اکنون به بعد هر اقدام متجاوزانه ای را پاسخی سخت خواهیم داد

✍️ ✍️ ترجمه و تلخیص بیانیه صادر شده از اتاق فرماندهی عملیات سوریه به نقل از «الاعلام الحربی»

?#اندیشکده_راهبردی_تبیین

1- نخست: صبحگاه روز شنبه، هواپیماهای رژیم صهیونیستی پایگاه هواپیماهای بدون سرنشین در فرودگاه «التیفور» سوریه را مورد هدف قرار دادند. این هواپیماهای بدون سرنشین از ابتدای بحران سوریه برای جمع‌آوری اطلاعات جهت مقابله با سازمان‌های تروریستی به ویژه داعش استفاده می‌شد.

2- دوم: صبح امروز پهپادهای ما از فرودگاه تیفور به سمت «بادیه سوریه» برای کشف بقایای داعش پرواز کردند و در هنگامی که فرودگاه «التیفور» بمباران شد هنوز هواپیمای بدون سرنشین ما بالای شهر «السخنة» به سوی «بادیه» در حال حرکت بود.

3- سوم: آنچه که دشمن صهیونیستی درباره ورود هواپیما به حریم هوایی فلسطین ادعا می‌کند کذب و تهمت است.

4- چهارم: رژیم صهیونیستی و آمریکا از سازمان‌های تروریستی حمایت می‌کنند. ایالات متحده آمریکا افراد داعش را از شرق فرات برای تمرین و آموزش به منطقه‌ی «تنف» و بعضی پایگاه‌هایش در عراق منتقل می‌کند و سپس آنان را دوباره به سوریه باز می‌گرداند تا با ارتش سوریه بجنگند.

5- پنجم: اقدامی رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و از اکنون به بعد هر تجاوزی با پاسخ جدی و شدید متناسب با وضعیت خاص خود، مواجه خواهد شد.

6- ششم: تلاش های ارتش سوریه در برخورد با این دشمنی رژیم صهیونیستی را ارج مینهیم و از اقداماتش در پاسخ به دشمنی ها حمایت مینماییم.

☘️ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی ? اندیشکده راهبردی تبیین?

T.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه