خطای نابخشودنی سران عرب

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به رئیس دفتر سیاسی حماس، به خیانت برخی سران عرب که با حرکت به سمت مذاکره با رژیم فریبکار و دروغگوی صهیونیست پیروزی ملت فلسطین را به تاخیر می‌اندازند اشاره و این راهبرد را خطایی نابخشودنی بزرگ عنوان کردند.

خطای نابخشودنی سران عرب

?#پاسخ_امام_به_حماس
?#تحلیل_کوتاه
✍️#تحلیلگر #اندیشکده_راهبردی_تبیین

?رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به رئیس دفتر سیاسی حماس، به خیانت برخی سران عرب که با حرکت به سمت مذاکره با رژیم فریبکار و دروغگوی صهیونیست پیروزی ملت فلسطین را به تاخیر می‌اندازند اشاره و این راهبرد را خطایی نابخشودنی بزرگ عنوان کردند.

◀️عادل‌الجبیر وزیر خارجه سعودی در گفتگو با رسانه‌های عربی گفته بود:«به محض دستیابی به یک راهکار دایمی برای منازعه اسرائیلی فلسطینی، کلیه کشورهای عربی و اسلامی، اسرائیل را به رسمیت خواهند شناخت.»

⏪روند عادی‌سازی و علنی شدن روابط برخی کشورهای عربی به رهبری عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی با ولیعهد شدن محمد بن سلمان سرعت یافت. هرچند این روابط قبلا به صورت پنهانی وجود داشت اما اکنون محمد بن سلمان ولیعهد عربستان با دیدار با برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و جلب نظر آنان برای رابطه با رژیم اشغالگر قدس و اخیرا سفر به آمریکا و اذعان به اینکه اسرائیلی‌ها حق دارند سرزمین خودشان را داشته باشند، این روابط را علنی کرد.

✅روند عادی‌سازی با هدف آماده‌سازی افکار عمومی و کاهش تنش در سطح امت اسلامی، فشار و ضدیت با جبهه مقاومت به ویژه ایران، زمینه‌سازی برای تغییر قدرت در عربستان سعودی، تامین منافع سران وابسته‌ی کشورهای عربی و … انجام می‌شود.

☘️ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی ? اندیشکده راهبردی تبیین?

T.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه