ایتا/ واکنش ترامپ به گزارش جنجالی نیویورک تایمز

نیویورک‌تایمز روز گذشته در یک گزارش جنجالی حول تحقیقات درباره مداخله «بیگانگان» در انتخابات 2016 آمریکا نوشت ترامپ علاوه بر روسیه از ریاض، ابوظبی و یک سرمایه‌دار صهیونیست متخصص موج‌سازی در شبکه‌های اجتماعی برای پیروزی در انتخابات کمک گرفته است! این گزارش بر فشار داخلی بر کاخ سفید می افزاید و عرصه را بر ترامپ تنگ تر می کند.

واکنش ترامپ به گزارش جنجالی نیویورک تایمز

✂️نیویورک‌تایمز روز گذشته در یک گزارش جنجالی حول تحقیقات درباره مداخله «بیگانگان» در انتخابات 2016 آمریکا نوشت ترامپ علاوه بر روسیه از ریاض، ابوظبی و یک سرمایه‌دار صهیونیست متخصص موج‌سازی در شبکه‌های اجتماعی برای پیروزی در انتخابات کمک گرفته است! این گزارش بر فشار داخلی بر کاخ سفید می افزاید و عرصه را بر ترامپ تنگ تر می کند. بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه هم اعلام کرده است تا ماه سپتامبر نتیجه نهایی بررسی‌ها را اعلام خواهد کرد. ترامپ در توئیتی به این گزارش جدید واکنش نشان داد

☑️ترامپ در توئیتی نوشت: «اوضاع واقعا دارد مضحک می‌شود. نیویورک‌تایمز ورشکسته و متقلب (البته نه به متقلبی هیلاری کلینتون [نامزد دموکرات‌ها در انتخابات]) گزارشی طولانی و کسل‌کننده منتشر کرده که نشان می‌دهد پرهزینه‌ترین تحقیق انگ‌زنی تاریخ هیچ‌چیز درباره [ارتباط] روسیه و من پیدا نکرده، بنابراین حالا دارند بقیه دنیا را می‌گردند.»

☘ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی ? اندیشکده راهبردی تبیین?

Eitaa.com/joinchat/1881014274Cd314e9fec6

ارسال دیدگاه