اینستاگرام/ دوره جامع تخصصی بررسی ابعاد برجام /مهلت ثبت نام:25تیر

آزموده؛ دوره جامع تخصصی بررسی ابعاد برجام با حضو اساتید مجرب کشوری با حضور اساتیدی چون دکتر رضا سراج، حسین شریعتمداری، دکتر مهرداد بذرپاش، دکتر علیرضا زاکانی و ...

 

یکی از موضوعاتی که از سالهای اخیر تا کنون جزو یکی از رویدادهای مهم خبری در ایران به حساب می اید موضوع قرارداد هسته ای ایران با کشورهای 5+1 با نام برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام است. با توجه به اینکه در این قرارداد چهره دشمن اصلی که آمریکاست بزک شده بود و با توجه به اینکه این قرارداد از طرف ایالات متحده نقض شد، طبق فرموده رهبر معظم انقلاب این یک درس بزرگ تاریخی به ملت ایران و جریان های سیاسی حاکم است. لذا بر حسب وظیفه ای که بر دوش خود بعنوان افسران جوان جنگ نرم احساس کردیم بر آن شدیم که یک دوره تخصصی با موضوع برجام تحت عنوان دوره «آزموده» را طراحی و اجرا کنیم.

هدف اصلی از برگزاری این دوره تکمیل فرایند تربیتی رهبر فرزانه انقلاب نسبت به عدم اعتماد به دشمن و علی الخصوص امریکا و همچنین اهداف فرعی از جمله لزوم تبیین ابعاد مختلف برجام، روایت صحیح از برجام و لزوم تبیین علل شکست در برجام و همچنین تربیت نیروهای متخصص برای روایت علمی و تبیین درست ماوقع در بین آحاد مختلف مردم جامعه است.

ابعادی که برای برجام در این دوره در نظر گرفته شده در 7 عنوان راهبردی، اقتصادی و معیشتی، رسانه ای، حقوقی و دیپلماتیک، سیاست داخلی و برجام، فنی و همچنین برجام و نفوذ تدوین شده است. با توکل به خدا قصد داریم تا این دوره را پس از ماه مبارک رمضان اجرا نماییم.

همیشه در کارهای آموزشی، پرچمدار یک کار قوی و علمی ، استاد خوب است و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و تلاش کردیم تا از بهترین اساتید در این حوزه بهره گیریم.

 

 

✅ مهلت ثبت نام تا 25 تیر ماه ◀ 

 

ثبت‌نام در سایت:

 

www.edu.afsaran.ir

ارسال دیدگاه