ایتا/ هراس از جنگ با ایران

معاون سابق مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با نشریه «هاآرتص» از هراس نبرد با ایران صحبت کرد و گفت: " جنگ با ایران، چیزی است که حتی نمی‌خواهم تصورش را بکنم"

هراس از جنگ با ایران

?معاون سابق مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با نشریه «هاآرتص» از هراس نبرد با ایران صحبت کرد و گفت: ” جنگ با ایران، چیزی است که حتی نمی‌خواهم تصورش را بکنم”

?نتانیاهو مدام می‌گوید هدف ما خارج کردن ایران از سوریه است. بقیه مقامات هم این حرف او را تکرار می‌کنند. این هدفی است که تحقق آن در توان ما نیست و اصرار بر آن می‌تواند جنگ به پا کند، آن هم در محیطی بسیار بی‌ثبات با مشارکت ایرانی‌ها، شبه‌نظامیان طرفدار ایران، حزب‌الله و همچنین دخالت ترکیه‌.

?اگر حزب‌الله وارد این نبرد شود، تخریب و ویرانی‌ای که تل‌آویو و دیگر مراکز شهری اسرائیل متحمل می‌شوند، در ابعادی خواهد بود که پیش از این نظیرش را ندیده‌ایم. ما هم هیچ راهی برای توقفش نخواهیم داشت. ما یک راه برای پاسخ خواهیم داشت، اما نمی‌دانم اینکه بیروت در پاسخ به ویرانی تل‌آویو، ویران شود، برای کسی تسلای خاطر خواهد بود؟

?این دیپلمات مغضوب اسرائیلی در مصاحبه با هاآرتص اظهاراتی مطرح کرده که خشم دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را هم برانگیخته، تا جایی که صحبت او را «مزخرف» و «عاری از واقعیت» توصیف کرده است

☘ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی ? اندیشکده راهبردی تبیین?

Eitaa.com/joinchat/1881014274Cd314e9fec6

ارسال دیدگاه