سناتور آمریکایی: حملات شیمیایی سوریه را سرویس های اطلاعاتی هدایت کردند

سناتور ایالتی آمریکا «ریچارد بلک» پیرامون حملات شیمیایی رخ داده در سوریه افشا کرد: "من هفت سال است که درباره جنگ سوریه تحقیق کرده‌ام. من هر کدام از این حملات تحریک‌آمیز شیمیایی را مطالعه کرده‌ام؛ تمامی آنها با همکاری ترکیه و سایر سازمان‌های اطلاعات خارجی توسط تروریست‌ها انجام شده‌اند"

سناتور آمریکایی: حملات شیمیایی سوریه را سرویس های اطلاعاتی هدایت کردند

🔰سناتور ایالتی آمریکا «ریچارد بلک» پیرامون حملات شیمیایی رخ داده در سوریه افشا کرد: “من هفت سال است که درباره جنگ سوریه تحقیق کرده‌ام. من هر کدام از این حملات تحریک‌آمیز شیمیایی را مطالعه کرده‌ام؛ تمامی آنها با همکاری ترکیه و سایر سازمان‌های اطلاعات خارجی توسط تروریست‌ها انجام شده‌اند”

💠او همچنین حمله شیمیایی در دوما را اینگونه شفاف کرد: “در دوما، اوضاع بسیار متقاوتی اتفاق افتاد که هیچ‌ وقت در رسانه‌ها فاش نشد. دستگاه‌های اطلاعاتی انگلیس از چند هفته قبل‌تر شروع به هشدار دادن کردند که قرار است در دوما حمله شیمیایی اتفاق بیافتد و دولت سوریه قرار است این کار را انجام بدهد” و “نیروهای ارتش سوریه از یک جهت غافلگیرکننده حمله کردند و آزمایشگاه شیمیایی را که قرار بود شورشی‌ها از آن برای حمله شیمیایی استفاده کنند و بعد تقصیرها را گردن سوریه بیندازند، تصرف کردند”

📌این سناتور ادامه داد: “در نهایت، شورشی‌ها مجبور شدند تسلیم شوند و یک حمله شیمیایی ساختگی انجام دادند. هرگز در دوما حمله شیمیایی انجام نشد”

فارس

☘️ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی 🌿 اندیشکده راهبردی تبیین🌿

T.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه