سناتور آمریکایی: حملات شیمیایی سوریه را سرویس های اطلاعاتی هدایت کردند

سناتور ایالتی آمریکا «ریچارد بلک» پیرامون حملات شیمیایی رخ داده در #سوریه افشا کرد: "من هفت سال است که درباره #جنگ سوریه تحقیق کرده‌ام. من هر کدام از این حملات تحریک‌آمیز شیمیایی را مطالعه کرده‌ام؛ تمامی آنها با همکاری #ترکیه و سایر سازمان‌های اطلاعات خارجی توسط #تروریست‌ ها انجام شده‌اند"

سناتور آمریکایی: حملات شیمیایی سوریه را سرویس های اطلاعاتی هدایت کردند

سناتور ایالتی آمریکا «ریچارد بلک» پیرامون حملات شیمیایی رخ داده در #سوریه افشا کرد: “من هفت سال است که درباره #جنگ سوریه تحقیق کرده‌ام. من هر کدام از این حملات تحریک‌آمیز شیمیایی را مطالعه کرده‌ام؛ تمامی آنها با همکاری #ترکیه و سایر سازمان‌های اطلاعات خارجی توسط #تروریست‌ ها انجام شده‌اند”
او همچنین #حمله_شیمیایی در #دوما را اینگونه شفاف کرد: “در دوما، اوضاع بسیار متقاوتی اتفاق افتاد که هیچ‌ وقت در رسانه‌ها فاش نشد. دستگاه‌های اطلاعاتی انگلیس از چند هفته قبل‌تر شروع به هشدار دادن کردند که قرار است در دوما #حمله_شیمیایی اتفاق بیافتد و دولت سوریه قرار است این کار را انجام بدهد” و “نیروهای ارتش سوریه از یک جهت غافلگیرکننده حمله کردند و آزمایشگاه شیمیایی را که قرار بود شورشی‌ها از آن برای حمله شیمیایی استفاده کنند و بعد تقصیرها را گردن سوریه بیندازند، تصرف کردند”
این سناتور ادامه داد: “در نهایت، شورشی‌ها مجبور شدند تسلیم شوند و یک حمله شیمیایی ساختگی انجام دادند. هرگز در دوما حمله شیمیایی انجام نشد”

#اندیشکده_راهبردی_تبیین

ارسال دیدگاه