اتهام‌زنی مجدد پامپئو علیه ایران در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به سئوال مجری برنامه درباره تشکیل ناتوی عربی در غرب آسیا و علیه ایران با مشارکت عربستان و در حالی که انتقاداتی از سوی سیاستمداران و مردم آمریکا از این کشور بعد از ماجرای قتل «جمال خاشقچی» روزنامه نگار منتقد سعودی وجود دارد، گفت: «ما با همه کشورهای منطقه در این زمینه در حال کار هستیم.

 

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به سئوال مجری برنامه درباره تشکیل ناتوی عربی در غرب آسیا و علیه ایران با مشارکت عربستان و در حالی که انتقاداتی از سوی سیاستمداران و مردم آمریکا از این کشور بعد از ماجرای قتل «جمال خاشقچی» روزنامه نگار منتقد سعودی وجود دارد، گفت: «ما با همه کشورهای منطقه در این زمینه در حال کار هستیم. ما تلاش برای حفظ امنیت آمریکا و البته با تمرکز بر خاورمیانه و اروپای مرکزی را ادامه می‌دهیم. برخی کشورها اعلام آمادگی کرده‌اند که در آینده بخشی از این ائتلاف باشند. ما در این زمینه طرح کلی را توسعه می‌دهیم و “دونالد ترامپ” رئیس جمهور نیز این مسئله را متذکر شده تا خاورمیانه برای سال‌های آتی باثبات‌تر باشد.»

❌پامپئو در ادامه با ابراز امیدواری به شکل گرفتن ائتلافی علیه ایران گفت فکر می‌کنم همه کشورها متوجه هستند که این ساز و کار به نفع آن‌هاست و ما کار بر جزئیات این طرح را آغاز می‌کنیم

⁉️وی افزود: عربستان شریک واشنگتن در نبرد علیه ایران و تروریسم است

@Tabyincenter

ارسال دیدگاه