تازه‌ترین نظرسنجی‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

در نظرسنجی دانشگاه Monmouth از رقابت‌های ریاست‌جمهوری حزب دموکرات که به تازگی منتشر شده است الیزابت وارن و برنی سندرز هر کدام با کسب 20 درصد جو بایدن را پشت سر گذاشته‌اند. بایدن با 19 درصد به رتبه سوم سقوط کرده است.

 

❇️ در نظرسنجی دانشگاه Monmouth از رقابت‌های ریاست‌جمهوری حزب دموکرات که به تازگی منتشر شده است الیزابت وارن و برنی سندرز هر کدام با کسب 20 درصد جو بایدن را پشت سر گذاشته‌اند. بایدن با 19 درصد به رتبه سوم سقوط کرده است. در نظرسنجی دو ماه قبل Monmouth، بایدن، وارن و سندرز به ترتیب 32، 15 و 14 درصد کسب کرده بودند.

❇️ در نظرسنجی Politico/Morning Consult نیز بایدن، وارن و سندرز هرکدام به ترتیب نظر مثبت 33، 20 و 15 درصد پرسش شوندگان را به دست آورده‌اند.

✳️ نظرسنجی‌های متعدد منتشر شده در آمریکا هر کدام با درصد خطاها و روش‌های مختلفی انجام می‌شود. کاربرد این نظرسنجی‌ها در آن است که وضعیت کلی رقابت‌ها و روند محبوبیت هر کدام از نامزدها را مشخص می‌کنند.

♨️ جدیدترین مطالب رصدی – تحلیلی پیرامون رقابت های انتخاباتی آمریکا را با هشتگ #انتخابات_2020_آمریکا در کانال اندیشکده راهبردی تبیین دنبال کنید.

منبع

(https://www.monmouth.edu/polling-institute/reports/monmouthpoll_US_082619/)

ارسال دیدگاه