سومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا؛ مناظره‌ای بدون برنده

خبرگزاری آسوشیتدپرس به سومین مناظره حزب دموکرات پرداخته و نتایج زیر را به دست آورده است. مناظره‌ای که عمده بحث‌هایش پیرامون خشونت با اسلحه در آمریکا، مهاجران و برنامه‌های درمانی شکل گرفت

 

❇️ خبرگزاری آسوشیتدپرس به سومین مناظره حزب دموکرات پرداخته و نتایج زیر را به دست آورده است. مناظره‌ای که عمده بحث‌هایش پیرامون خشونت با اسلحه در آمریکا، مهاجران و برنامه‌های درمانی شکل گرفت:

🔸 جو بایدن نسبت به مناظرات پیشین ثابت قدم تر به نظر می‌رسید و کمتر از گذشته مرتکب خطاهای لفظی شد و از آمادگی بیشتری برخوردار بود.

🔸برنی سندرز از سوی سایر نامزدها مورد حملات زیادی قرار گرفت. به خصوص در مورد برنامه جامع بیمه‌ای خود با انتقادهای سایرین مواجه شد. جو بایدن در بخشی از مناظره سندرز را به موجب این برنامه، سوسیالیست خطاب کرد. با این حال سندرز توانست این حملات را با قدرت جواب داده و چهره‌ای مسلط از خود نشان دهد.

🔸 الیزابت وارن شاید در این مناظره چندان جلب توجه نکرد اما مورد منفی از خود بروز نداد و شخصیتی توانا و باهوش به نظر می‌رسید.

🔸 سایر نامزدها نیز نقاط اوج و فرودی داشتند اما هیچ یک را نمی‌توان ستاره این مناظره معرفی کرد.

✳️ در مجموع برای مناظره سوم حزب دموکرات نمی‌توان برنده قاطعی را مشخص کرد بنابراین به نظر نمی‌رسد این مناظره تغییر چندانی در محبوبیت نامزدها ایجاد کند و باید منتظر اتفاقات و مناظرات بعدی نامزدها بود.

♨️ جدیدترین مطالب رصدی – تحلیلی پیرامون رقابت های انتخاباتی آمریکا را با هشتگ #انتخابات_2020_آمریکا در کانال اندیشکده راهبردی تبیین دنبال کنید.

منبع

(https://apnews.com/3801ceee28554b0988641635b538c6c0?utm_source=Twitter&utm_campaign=SocialFlow&utm_medium=AP_Politics)

 

ارسال دیدگاه