بازداشت وزیر فلسطینی

به گزارش برخی رسانه های رسمی فلسطینی  و به نقل از منابع محلی، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه به کرانه باختری و قدس اشغالی حمله کرده و 8 فلسطینی از جمله وزیر امور قدس را بازداشت کردند.

بازداشت وزیر فلسطینی
 
📝#تحلیل_کوتاه
📝📝#تحلیلگر #اندیشکده_راهبردی_تبیین
 
🔻به گزارش برخی رسانه های رسمی فلسطینی  و به نقل از منابع محلی، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه به کرانه باختری و قدس اشغالی حمله کرده و 8 فلسطینی از جمله وزیر امور قدس را بازداشت کردند. نظامیان صهیونیست احضاریه‌ای هم برای استاندار قدس اشغالی فرستاده‌اند و خواستار مراجعه او به مرکز بازجویی صهیونیستی شدند.
 
🔸 اخیراً تحرک‌های جدیدی از سوی رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت مسجدالاقصی آغاز شده است. یورش شهرک‌نشینان یهودی به مسجدالاقصی به امری روزمره تبدیل شده است و اسرائیل سعی دارد بدین‌ترتیب زمینه را برای تسلط کامل بر این مسجد و اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی فراهم کند. بازداشت وزیر قدس نیز در همین راستاست.
 
🔸 آنچه باعث شده است رژیم صهیونیستی در انجام این گونه اقدامات جسورتر شود پشتیبانی همه جانبه از سوی آمریکا در سال‌های اخیر و حرکت برخی از کشورهای عربی در جهت عادی‌سازی روابط با این رژیم است.
 
✔️ بازداشت یک وزیر فلسطینی و احضار استاندار نشان‌دهنده عمق فاجعه در نوع روابط تشکیلات خودگردان به رهبری محمود عباس با رژیم صهونیستی و میزان تسلط این رژیم بر تشکیلات خودگردان است.
 
 
 
کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی 🌿 اندیشکده راهبردی تبیین🌿
 
T.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه