آیا روزنامه اسرائیلی فرمان ترور صادر کرده بود؟

حدود دو هفته قبل روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در مقاله‌ای به قلم آنا آرونهایم با مطرح کردن وجود «طوفانی ایرانی» علیه امنیت رژیم صهیونیستی از سه نفر به عنوان افرادی که هدایت‌کننده این جریان هستند نام برد.

 

❇️ حدود دو هفته قبل روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در مقاله‌ای به قلم آنا آرونهایم با مطرح کردن وجود «طوفانی ایرانی» علیه امنیت رژیم صهیونیستی از سه نفر به عنوان افرادی که هدایت‌کننده این جریان هستند نام برد. آن سه نفر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و بهاء ابوالعطا فرمانده نیروهای القدس جنبش جهاد اسلامی فلسطین بودند.

❇️ نویسنده مجموعه افراد ذکر شده را لیست هدف رژیم صهیونیستی عنوان می‌کند که به صورت بالقوه می‌توانند توسط این رژیم مورد حمله قرار بگیرند.

❇️ امروز این رژیم با هدف قرار دادن ساختمانی در غزه بهاء ابوالعطا را به شهادت رسانید. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا این روزنامه دست به تحلیل زده است یا از طرحی از پیش تعیین شده اطلاع داشته است. الیته با نگاهی به این لیست می‌توان دریافت که سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی از اهداف غیر قابل دسترس رژیم صهیونیستی محسوب می‌شوند و احتمالاً این مقاله نوعی خبر دادن از تروری است که امروز اتفاق افتاد.

منبع

(https://www.jpost.com/Israel-News/Who-are-the-men-on-Israels-potential-hit-list-606101)

ارسال دیدگاه