پیش‌بینی تداوم بن‌بست سیاسی رژیم صهیونیستی

نظرسنجی‌های جدید در رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد به احتمال فراوان انتخابات 2 مارس(12 اسفند) این رژیم چندان تفاوتی با دو انتخاباتی که در سال 2019 برگزار شد نداشته و چشم‌اندازی جهت رهایی از بن‌بست سیاسی برای این رژیم مشاهده نمی‌شود.

پیش‌بینی تداوم بن‌بست سیاسی رژیم صهیونیستی

❇️ نظرسنجی‌های جدید در رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد به احتمال فراوان انتخابات 2 مارس(12 اسفند) این رژیم چندان تفاوتی با دو انتخاباتی که در سال 2019 برگزار شد نداشته و چشم‌اندازی جهت رهایی از بن‌بست سیاسی برای این رژیم مشاهده نمی‌شود.

❇️ طبق این نظرسنجی‌ها حزب آبی‌و‌سفید به رهبری بنی گانتز 34 کرسی و حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو 31 الی 32 کرسی را به دست خواهند آورند که تفاوت معناداری با دو انتخابات اخیر نمی‌کند. همچنان دو بلوک اصلی انتخابات توانایی رسیدن به 61 کرسی جهت تشکیل کابینه را نخواهند داشت.

❇️ همچنین 40 درصد از پرسش‌شوندگان در پاسخ به این سوال که از میان نتانیاهو و گانتز کدام یک را برای نخست‌وزیری مناسب می‌دانید نتانیاهو را برگزیده و 36 الی 38 درصد نیز گانتز را ترجیح داده‌اند.

منبع

(https://www.haaretz.com/israel-news/elections/election-poll-kahanist-party-rejected-from-right-wing-merger-makes-it-into-knesset-1.8408394)

☘️ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی 🌿 اندیشکده راهبردی تبیین🌿

http://t.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه