دفاعیات وکلای دونالد ترامپ در دادگاه استیضاح

پس از سه روز طرح اتهامات علیه رئیس‌جمهور آمریکا در دادگاه استیضاح وی در مجلس سنا از روز گذشته وکلای مدافع دونالد ترامپ طرح دفاعیات خود را آغاز کرده‌اند.

دفاعیات وکلای دونالد ترامپ در دادگاه استیضاح

❇️ پس از سه روز طرح اتهامات علیه رئیس‌جمهور آمریکا در دادگاه استیضاح وی در مجلس سنا از روز گذشته وکلای مدافع دونالد ترامپ طرح دفاعیات خود را آغاز کرده‌اند. طرح اتهامات توسط افرادی از مجلس نمایندگان آمریکا با عنوان «مدیران استیضاح» انجام گرفت، طرح بحثی که ترامپ را به دلیل دو اتهام سوءاستفاده از قدرت و ممانعت از وظایف کنگره شایسته برکناری می‌داند.

❇️ وکلای ترامپ بر حزبی و سیاسی بودن این استیضاح تأکید کرده‌‌اند. آنها مجلس نمایندگان را متهم کردند که رئیس‌جمهور و تیم وی را از روند استیضاح حذف کرده و فرصت دفاع به آنها داده نشده است. البته به نظر می‌رسد برخلاف این ادعا، مجلس نمایندگان ترامپ را برای دفاع از خود فراخوانده اما وی از حضور در مجلس امتناع کرده بود.

❇️ همچنین وکلای ترامپ ادعا کردند که مدیران استیضاح در جریان طرح اتهامات، مدارکی را از دادگاه استیضاح مخفی و روایت خاص خود را مطرح کرده‌اند و برخی حقایق را بر اساس روایت خود سانسور کرده‌اند.

❇️ دفاعیات وکلای ترامپ طی امروز و فردا نیز ادامه خواهد داشت.

منبع

(https://apnews.com/2ce0cdd506b5347b69607a1cabe7d1ab?utm_medium=AP_Politics&utm_source=Twitter&utm_campaign=SocialFlow)

☘️ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی 🌿 اندیشکده راهبردی تبیین🌿

http://t.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه