مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا؛ سندرزهراسی در حزب دموکرات

آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری حزب دموکرات آمریکا پیش از انتخابات مقدماتی در ایالت کارولینای جنوبی و «سه‌شنبه بزرگ» برگزار شد.

مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا؛ سندرزهراسی در حزب دموکرات

 ❇️ آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری حزب دموکرات آمریکا پیش از انتخابات مقدماتی در ایالت کارولینای جنوبی و «سه‌شنبه بزرگ» برگزار شد.

❇️ برنی سندرز نامزد پیشتاز دموکرات در این مناظره در معرض حملات سایر نامزدها قرار گرفت. حملات نامزدها به سندرز عمدتاً پیرامون سوسیالیست بودن و همچنین نداشتن شانس پیروزی برابر دونالد ترامپ معطوف بود.

❇️ با این وجود به نظر نمی‌رسد این مناظره تغییر چندانی در روند رقابت‌ها ایجاد کند. با وجود اینکه جو بایدن از شانس خوبی جهت پیروزی در کارولینای جنوبی برخوردار است اما برای پیروزی در سایر ایالت‌ها به چیزی بیشتر از آنچه که در این مناظره گذشت احتیاج دارد. به نظر می‌رسد سندرز در انتخابات هفته آینده در «سه‌شنبه بزرگ» با پیروزی در بسیاری از ایالت‌ها فاصله خود را با دیگر نامزدها افزایش دهد.

♨️ جدیدترین مطالب رصدی – تحلیلی پیرامون رقابت های انتخاباتی آمریکا را با هشتگ #انتخابات_2020_آمریکا در کانال اندیشکده راهبردی تبیین دنبال کنید.

منبع

(https://edition.cnn.com/2020/02/25/politics/who-won-south-carolina-debate/index.html)

☘️ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی 🌿 اندیشکده راهبردی تبیین🌿

http://t.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه