بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها: مانع تقویت موشک‌های هدایت‌شونده ایران شوید

کارشناسان بنیاد نومحفظه‌کار دفاع از دموکراسی‌ها در یادداشتی نسبت به کمک مالی به پروژه تسلیحات هدایت‌شونده ایران و کمک به حزب‌الله لبنان هشدار دادند.

♦️ بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها: مانع تقویت موشک‌های هدایت‌شونده ایران شوید

❇️ کارشناسان بنیاد نومحفظه‌کار دفاع از دموکراسی‌ها در یادداشتی نسبت به کمک مالی به پروژه تسلیحات هدایت‌شونده ایران و کمک به حزب‌الله لبنان هشدار دادند.

❇️ این یادداشت مدعی است که ایران به کمک نیروهای نیابتی در لبنان، سوریه و عراق در حال کار جهت تبدیل موشک‌های بدون قابلیت هدایت‌شوندگی به موشک‌های هوشمند است که پدافندهای هوایی در مقابله با آنها به مشکل برخورد خواهند کرد.

❇️ در این یادداشت ادعا شده است که حزب‌الله لبنان در حال هوشمندسازی موشک‌های خود است که این موضوع به مسئله مرگ و زندگی برای اسرائیل بدل شده است. نویسندگان، نیروهای مسلح لبنان را به بی‌عملی نسبت به کنترل حزب‌الله لبنان متهم کرده است که به ادعای آنها می‌تواند به جنگی دیگر میان لبنان و رژیم صهیونیستی منجر شود.

❇️ یادداشت نتیجه‌گیری می‌کند که کاهش تحریم‌ها علیه ایران موجب تقویت پروژه موشک‌های هوشمند ایران می‌شود بنابراین نباید هیچ تعدیلی در تحریم‌ها حتی در جریان بحران کرونا صورت گیرد.

منبع

(https://www.fdd.org/analysis/2020/05/15/dont-bailout-tehrans-precision-guided-munitions-project/)

☘️ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی 🌿 اندیشکده راهبردی تبیین🌿

http://t.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه