♦️ اختلاف در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی بر سر زمان الحاق کرانه باختری

در حالی 11 تیر زمان اعلام شده برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به رژیم صهیونیستی در حال نزدیک شدن است که خبرها از اختلافات در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی درباره زمان الحاق کرانه باختری حکایت دارد و به نظر می‌رسد بنی گانتز وزیر دفاع این رژیم با اجرای این طرح در این مقطع زمانی مخالف است.

 اختلاف در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی بر سر زمان الحاق کرانه باختری

 

❇️ در حالی ۱۱ تیر زمان اعلام شده برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به رژیم صهیونیستی در حال نزدیک شدن است که خبرها از اختلافات در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی درباره زمان الحاق کرانه باختری حکایت دارد و به نظر می‌رسد بنی گانتز وزیر دفاع این رژیم با اجرای این طرح در این مقطع زمانی مخالف است.

❇️ یکی از سخنگویان بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به نمایندگان کنست اعلام کرده است که الحاق کرانه باختری به حمایت گانتز وابسته نیست.

❇️ یک منبع نزدیک به گانتز گفته است که وی به مقامات آمریکایی اعلام کرده تاریخ ۱۱ تیر برای آغاز اجرای این طرح مقدس نبوده و می‌تواند به تأخیر بیفتد. گانتز همچنین گفته است که هر موضوعی که به بحران کرونا مربوط نباشد می‌تواند به پس از اتمام این بحران موکول شود.

❇️ این اختلافات در حالی است که به نظر نمی‌رسد در اصل اشغالگری در کرانه باختری میان مقامات این رژیم اختلافی وجود داشته باشد.

منبع

(https://www.middleeastmonitor.com/20200629-israels-netanyahu-and-gantz-at-odds-over-west-bank-annexation-moves/)

☘️ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی 🌿 اندیشکده راهبردی تبیین🌿

T.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه