♦️ پرتاب ماهواره جاسوسی رژیم صهیونیستی به فضا

رژیم صهیونیستی ماهواره جاسوسی اُفک16 را از طریق پایگاه هوایی پالماچیم در مرکز سرزمین‌های اشغالی به فضا پرتاب کرد. آخرین پرتاب ماهواره جاسوسی از سری افک که توسط این رژیم رسانه‌ای شده بود به ماهواره افک11 مربوط می‌شود که در سال 2016 به فضا پرتاب شد.

♦️ پرتاب ماهواره جاسوسی رژیم صهیونیستی به فضا

 

❇️ رژیم صهیونیستی ماهواره جاسوسی اُفک۱۶ را از طریق پایگاه هوایی پالماچیم در مرکز سرزمین‌های اشغالی به فضا پرتاب کرد. آخرین پرتاب ماهواره جاسوسی از سری افک که توسط این رژیم رسانه‌ای شده بود به ماهواره افک۱۱ مربوط می‌شود که در سال ۲۰۱۶ به فضا پرتاب شد.

❇️ آمنون حراری رئیس مرکز فضایی و ماهواره‌ای وزارت دفاع رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که برنامه فضایی ایران تهدیدی است که باید رصد شود، ایران بر روی قدرت و برنامه فضایی خود سرمایه‌گذاری بسیاری انجام داده و در آینده به سطح قابل توجهی در این حوزه دست خواهند یافت و این موضوع تهدیدی است که باید رصد شود.

❇️ رسانه‌ای کردن پرتاب ماهواره جاسوسی توسط مقامات رژیم صهیونیستی در این مقطع زمانی و چند روز پس از انفجارهای رخ داده در تأسیسات نطنز که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر دست داشتن این رژیم مطرح شده است را علاوه بر نمایش سرمایه‌گذاری این رژیم در حوزه هوا-فضا، می‌توان نوعی جنگ روانی مقامات این رژیم علیه ایران دانست.

منبع

(https://www.jpost.com/breaking-news/ofek-16-observation-satellite-launched-into-space-by-defense-ministry-634007)

☘️ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی 🌿 اندیشکده راهبردی تبیین🌿

http://t.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه