افزایش تردیدها نسبت به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در میان مردم آمریکا

طبق نظرسنجی روزنامه اکونومیست بسیاری از مردم آمریکا نسبت به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و واکنش نامزدهای انتخاباتی تردید دارند.

♦️ افزایش تردیدها نسبت به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در میان مردم آمریکا

 

❇️ طبق نظرسنجی روزنامه اکونومیست بسیاری از مردم آمریکا نسبت به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و واکنش نامزدهای انتخاباتی تردید دارند.

❇️ طبق نتایج به دست آمده، حدود ۲۰ درصد از پرسش‌شوندگان معتقدند که دونالد ترامپ در صورت شکست در انتخابات، نتایج را قبول نکرده و از ترک کاخ سفید سرباز خواهد زد. نزدیک به ۴۰ درصد بر این باورند که دموکرات‌ها در صورت شکست و یافتن مدارک حاکی از دخالت کشور خارجی خواستار برگزاری انتخابات مجدد خواهند بود.

❇️ همچنین ۲۵ درصد از پرسش‌شوندگان معتقدند که اگر نامزد ریاست‌جمهوری، اکثریت آرای ملی را از آن خود کند اما الکترال‌های انتخاباتی و در نتیجه انتخابات را واگذار کند درخواست برگزاری انتخابات مجدد خواهد کرد.

♨️ جدیدترین مطالب رصدی – تحلیلی پیرامون رقابت های انتخاباتی آمریکا را با هشتگ #انتخابات_۲۰۲۰_آمریکا در کانال اندیشکده راهبردی تبیین دنبال کنید.

منبع

(https://www.economist.com/graphic-detail/2020/07/07/many-americans-are-ready-to-question-the-result-of-the-presidential-election)

☘️ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی 🌿 اندیشکده راهبردی تبیین🌿

http://t.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه