جدیدترین نظرسنجی‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

در دو نظرسنجی منتشرشده در مورد محبوبیت نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سطح ملی، جو بایدن نامزد دموکرات همچنان از رقیب جمهوری‌خواه خود دونالد ترامپ پیش است.

♦️ جدیدترین نظرسنجی‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

❇️ در دو نظرسنجی منتشرشده در مورد محبوبیت نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سطح ملی، جو بایدن نامزد دموکرات همچنان از رقیب جمهوری‌خواه خود دونالد ترامپ پیش است.

❇️ در نظرسنجی هیل (https://thehill.com/hilltv/what-americas-thinking/506431-what-americas-thinking-july-8-2020)، بایدن ۴۳ درصد و ترامپ ۳۹ درصد محبوبیت دارند و همانطور که مشاهده می‌شود همچنان درصد تعیین‌کننده‌ای از پرسش‌شوندگان تصمیم خود را نگرفته و یا اعلام نکرده‌اند. این نظرسنجی حدود یک ماه پیش محبوبیت این دو را ۴۷ به ۳۷ درصد به سود بایدن نشان می‌داد.

❇️ در نظرسنجی اکونومیست و یوگاو (https://docs.cdn.yougov.com/lraqqdhd7j/econTabReport.pdf)، بایدن با ۴۹ درصد از ترامپ با ۴۰ درصد پیشی گرفته است. نتایج یک ماه قبل این نظرسنجی، محبوبیت بایدن را ۴۷ درصد و ترامپ را ۴۰ درصد نشان می‌داد.

♨️ جدیدترین مطالب رصدی – تحلیلی پیرامون رقابت های انتخاباتی آمریکا را با هشتگ #انتخابات_۲۰۲۰_آمریکا در کانال اندیشکده راهبردی تبیین دنبال کنید.

☘️ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی 🌿 اندیشکده راهبردی تبیین🌿

http://t.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه