منطقه در یک نگاه ( ۲۶ مرداد ۱۳۹۹)

منطقه در یک نگاه ( ۲۶ مرداد ۱۳۹۹)

♦️ منطقه در یک نگاه | ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

۱️⃣ مشاور رئیس‌جمهور سوریه اعلام کرد، پاسخ این کشور به تمام پیام‌های آمریکا این است که قبل از خروج اشغالگران از سوریه، صحبتی در کار نخواهد بود.

۲️⃣ دو شرکت اماراتی و صهیونیستی به بهانه همکاری برای تولید کیت‌های تشخیص ویروس کرونا، قرارداد همکاری امضا کردند. خبر دیگر اینکه رسانه‌های صهیونیستی از سفر امروز رئیس موساد به امارات و دیدارش با ولی‌عهد این کشور خبر داده‌اند.

۳️⃣ اداره کل گمرک عراق درباره وجود ۵۱۳ کانتینر حاوی مواد شیمیایی خطرناک و مواد انفجاری قوی در بند تجاری «أم قصر» واقع در استان بصره هشدار داد.

۴️⃣ در بحبوحه آغاز مذاکرات بین الافغانی در دوحه قطر، طالبان در بیانیه‌ای اعلام کرد دولت افغانستان را به رسمیت نشناخته و تنها با نمایندگان گروه‌های مختلف وارد مذاکره خواهد شد.

۵️⃣ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تصمیم به توقف طرح اشغال اراضی کرانه باختری قبل از توافق با امارات برای عادی‌سازی روابط گرفته شده است.

۶️⃣ شهرک‌نشینی صهیونیست با خودروی خود یک فلسطینی را در طولکرم کرانه باختری زیر گرفت و وی را به شهادت رساند.

۷️⃣ روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» به نقل از یکی از مشاوران ارشد ولی‌عهد ابوظبی نوشت، بحرین و عُمان دو کشوری هستند که انتظار می‌رود تا قبل از پایان سال جاری میلادی با رژیم صهیونیستی توافق عادی‌سازی روابط امضا کنند.

#منطقه_در_یک_نگاه

☘️ اندیشکده راهبردی تبیین🌿

▫️@Tabyincenter

ارسال دیدگاه