جو بایدن: برای مقابله با ایران راه‌حل هوشمندتری وجود دارد

جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در یادداشتی در سی‌ان‌ان ضمن انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ در قبال ایران و اعلام شکست سیاست فشار حداکثری، سیاست‌های خود در مواجهه با ایران را در سه محور ارائه داده و نوشته است:

♦️ جو بایدن: برای مقابله با ایران راه‌حل هوشمندتری وجود دارد

 

🔹 جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در یادداشتی در سی‌ان‌ان ضمن انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ در قبال ایران و اعلام شکست سیاست فشار حداکثری، سیاست‌های خود در مواجهه با ایران را در سه محور ارائه داده و نوشته است:

۱- من به شکل تزلزل‌ناپذیری متعهد می‌شوم که از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کنم.

۲- به ایران یک مسیر معتبر بازگشت به دیپلماسی پیشنهاد خواهم کرد. اگر ایران به تعهدات خود به برجام به صورت کامل برگشت، آمریکا نیز به عنوان نقطه آغازی برای مذاکرات آتی به توافق بازخواهد گشت. ما با متحدانمان برای کاهش تنش‌ها و کمک به اتمام درگیری‌های منطقه‌ای به خصوص جنگ یمن کار خواهیم کرد. مطمئن خواهم شد که تحریم‌های آمریکا مانعی برای مقابله ایران با کرونا نخواهد بود. ممنوعیت سفر اتباع چند کشور اسلامی به آمریکا را لغو خواهم کرد.

۳- ما با اقدامات ثبات‌زدای ایران که تهدیدی برای دوستان و شرکای ما در منطقه است مقابله خواهیم پرداخت. ما به استفاده از تحریم‌های هدفمند علیه نقض حقوق بشر و حمایت ایران از تروریسم و برنامه موشک‌های بالستیک ادامه خواهیم داد.

(https://edition.cnn.com/2020/09/13/opinions/smarter-way-to-be-tough-on-iran-joe-biden/index.html)

☘️ اندیشکده راهبردی تبیین🌿

▫️@Tabyincenter

ارسال دیدگاه