تیتر یک مهم‌ترین روزنامه‌های غربی(۷و۸مهر۹۹)

تیتر یک مهم‌ترین روزنامه‌های غربی(۴مهر۹۹)

 
🗞  دیلی‌صباح
 
🔹 این روزنامه در راستای سیاست ترکیه در حمایت از آذربایجان، به نقل از رئیس‌جمهور ترکیه، ارمنستان را خطری برای صلح منطقه‌ای قلمداد کرده است.
 
📌 ۷ مهر ۱۳۹۹ – ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۰
 
#صفحه_اول 
 
🗞  عرب‌نیوز
 
🔹 مبادله صدها زندانی میان انصارالله یمن و دولت خودخوانده مورد حمایت عربستان، مهم‌ترین تیتر این روزنامه سعودی است. هم‌چنین در تیتر دیگری از ابتلای جبران‌باسیل وزیر خارجه لبنان به کرونا هم‌زمان با انتقادات مکرون از حزب‌الله خبر داد.
 
📌 ۷ مهر ۱۳۹۹ – ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۰
 
#صفحه_اول 
 
 
🗞  ایندیپندنت
 
🔹 این روزنامه در گزارشی به سیاست‌های دولت جانسون در خصوص قرنطینه عمومی انتقاد کرده و به فشارها به وی جهت لغو منع آمدوشد اشاره دارد.
 
📌 ۸ مهر ۱۳۹۹ – ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۰
 
#صفحه_اول 
 
 
🗞  واشنگتن‌پست
 
🔹 تیتر اصلی روزنامه با اشاره به اسناد عدم پرداخت مالیات از سوی ترامپ به این مسئله اشاره می‌کند که این اسناد به ترفندهای مالی او به ندرت اشاره می‌کند. نگرانی از سخنرانی قاضی بارت به عنوان جانشین قاضی گیندزبرگ و تمرکز کمپین ترامپ بر مردان سفیدپوست از دیگر گزارش‌های این روزنامه است.
 
📌 ۷ مهر ۱۳۹۹ – ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۰
 
#صفحه_اول 
 
 
🗞  نیویورک‌تایمز
 
🔹 این روزنامه در گزارشی به بررسی کسب‌وکارهای ترامپ پرداخته که تاکنون مالیات آن‌ها به دولت فدرال پرداخت نشده است. تهدید حملات سایبری علیه انتخابات آمریکا و نگرانی از انتخاب جانشین قاضی گیندزبرگ در تقویت جمهوری‌خواهان از دیگر گزارش‌های این روزنامه است.
 
📌 ۷ مهر ۱۳۹۹ – ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۰
 
#صفحه_اول 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ارسال دیدگاه