آخرین وضعیت نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

جو بایدن توانسته است در ایالت ویسکانسین با 0/6 درصد پیش بیفتد. در کارولینای شمالی در حالی که ترامپ 1/4 درصد برتری دارد اما روند اعلام نتایج متوقف شده است. این وضعیت در جورجیا نیز که ترامپ با 2 درصد پیش است وجود دارد.

♦️ آخرین وضعیت نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

🔹 جو بایدن توانسته است در ایالت ویسکانسین با ۰/۶ درصد پیش بیفتد. در کارولینای شمالی در حالی که ترامپ ۱/۴ درصد برتری دارد اما روند اعلام نتایج متوقف شده است. این وضعیت در جورجیا نیز که ترامپ با ۲ درصد پیش است وجود دارد.

🔹 در میشیگان بایدن توانسته فاصله خود را با ترامپ از بین برده و حدود ۰/۱ درصد پیش بیفتد. با توجه به تداوم شمارش آرای پستی پیش‌بینی می‌شود بایدن بتواند پیروز این ایالت شود.

🔹 در نوادا روند شمارش آرا متوقف شده است و بایدن با ۰/۶ درصد آرا پیش است و در پنسیلوانیا نیز با وجود برتری ۱۱ درصدی ترامپ و آرای پستی بسیاری که هنوز شمارش نشده است بایدن برای جبران فاصله خود با ترامپ شانس دارد.

🔹 رقابت نزدیکی میان دو نامزد جهت رسیدن به ۲۷۰ رأی الکترال وجود دارد و با توجه به نزدیکی آرای آنها و کشمکش‌هایی که پیرامون آرای پستی به وجود آمده است این احتمال وجود دارد که سرنوشت انتخابات موکول به بازشماری و یا آرای دادگاه‌ها و دادگاه عالی شود.

☘️ اندیشکده راهبردی تبیین🌿

▫️@Tabyincenter

ارسال دیدگاه