رهبر معظم انقلاب: ابتدا لغو تمامی تحریم‌ها توسط آمریکا، سپس راستی‌آزمایی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار صبح امروز با جمعی از کارکنان و فرماندهان نیروی هوایی ارتش، سخنان مهمی در ارتباط با سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال توافق هسته‌ای بیان فرمودند.

♦️ رهبر معظم انقلاب: ابتدا لغو تمامی تحریم‌ها توسط آمریکا، سپس راستی‌آزمایی این اقدام و در نهایت بازگشت ایران به تعهدات برجامی

🔸 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار صبح امروز با جمعی از کارکنان و فرماندهان نیروی هوایی ارتش، سخنان مهمی در ارتباط با سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال توافق هسته‌ای بیان فرمودند. محورهای اصلی بیانات به این شرح است:

🔹 درباره قضیه‌ تحریم‌ها اولاً در جمهوری اسلامی کسی گوشش بدهکار مهمل‌گویان بدون استحقاق -چه در اروپا چه در آمریکا- نیست.

🔹 ثانیاً اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم آمریکا و سه‌ کشور اروپایی که همه تعهدات برجام را زیرپا گذاشته‌اند حق ندارند شرط و شروط بگذارند. آنها به هیچ‌کدام از تعهدات برجامی‌شان عمل نکرده‌اند.

🔹 آن طرفی که حق دارد شرط معین کند، ایران است. چون جمهوری اسلامی به همه تعهدات عمل کرد. ما حق داریم برای ادامه برجام شرط بگذاریم و این شرط را گذاشتیم و گفتیم و هیچ‌کس هم از آن عدول نخواهد کرد.

🔹 اگر می‌خواهند ایران به تعهدات برجامی برگردد آمریکا بایستی تحریم‌ها را کلاً در عمل لغو کند و ما بعد راستی‌آزمایی کنیم و ببینیم که درستی تحریم‌ها لغو شده، آن‌وقت به تعهدات برجامی برمی‌گردیم.

🔹 این سیاست قطعی جمهوری اسلامی است و مورد اتفاق مسئولان کشور هم هست و از این سیاست برنخواهیم گشت.

 

☘️ اندیشکده راهبردی تبیین🌿

▫️@Tabyincenter

ارسال دیدگاه