تصویب طرح ۱/۹ تریلیون دلاری کمک‌های کرونایی در سنای آمریکا

مجلس سنای آمریکا طرح مقابله با بحران کرونا در آمریکا را با 50 رأی موافق در مقابل 49 رأی مخالف به تصویب رساند که موفقیتی برای دولت بایدن در عمل به وعده‌های خود محسوب می‌شود.

♦️ تصویب طرح ۱/۹ تریلیون دلاری کمک‌های کرونایی در سنای آمریکا

🔹 مجلس سنای آمریکا طرح مقابله با بحران کرونا در آمریکا را با ۵۰ رأی موافق در مقابل ۴۹ رأی مخالف به تصویب رساند که موفقیتی برای دولت بایدن در عمل به وعده‌های خود محسوب می‌شود. هیچ جمهوری‌خواهی به این طرح رأی مثبت نداد چرا که به گفته آنان، این طرح موجب تشویق بیکاران به عدم بازگشت به کار خواهد شد.

🔹 طبق این طرح به اکثر آمریکایی‌ها ۱۴۰۰ دلار به صورت هفتگی پرداخت خواهد شد. پرداخت ۳۰۰ دلار پرداخت به بیکاران نیز تا شهریورماه ادامه خواهد یافت. همچنین بودجه قابل توجهی نیز برای توزیع و تزریق واکسن اختصاص یافته است.

🔹 با این وجود تلاش چپگرایان حزب دموکرات برای افزایش حداقل حقوق فدرال به ۱۵ دلار در ساعت تا سال ۲۰۲۵ به تصویب نرسید تا آنها به تمامی آنچه که به دنبال آن بودند دست پیدا نکنند. حجم طرح تصویب‌شده به ۱/۹ تریلیون دلار بالغ می‌شود.

منبع

(https://apnews.com/article/joe-biden-ap-top-news-legislation-coronavirus-pandemic-joe-manchin-298ad8c447e9a121ece9529221e83136)

☘️ اندیشکده راهبردی تبیین🌿

▫️@Tabyincenter

ارسال دیدگاه