هریس: برای تصویب قانون کنترل اسلحه تسلیم جمهوری‌خواهان نخواهم شد

کامالا هریس معاون اول رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و رئیس مجلس سنا اعلام کرده است که برای تصویب قانون کنترل سلاح در این کشور تسلیم فشارهای اعضای حزب جمهوری‌خواه نخواهد شد.

♦️ هریس: برای تصویب قانون کنترل اسلحه تسلیم جمهوری‌خواهان نخواهم شد

 

🔹 کامالا هریس معاون اول رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و رئیس مجلس سنا اعلام کرده است که برای تصویب قانون کنترل سلاح در این کشور تسلیم فشارهای اعضای حزب جمهوری‌خواه نخواهد شد.

🔹 بعد از تیراندازی‌های اخیر کلرادو و جرجیا، بایدن خواهان تصویب قانونی در کنگره شد که بتواند فرایند تجارت اسلحه در ایالات متحده را کنترل کند.

🔹 اگرچه به گفته سخنگوی کاخ سفید با توجه به مخالفت احتمالی جمهوری‌خواهان سنا، بایدن در حال بررسی صدور یک فرمان اجرایی برای کنترل جرایم ناشی از استفاده از اسلحه است، اما کامالا هریس بر تصویب قانونی در کنگره که دائمی باشد تاکید دارد.

🔹 مخالفان محدودیت اسلحه عمدتا از میان حزب جمهوری‌خواه هستند و به همین دلیل دولت بایدن برای تصویب قانون در این مورد با مانع جدی در سنا مواجه است.

منبع

(https://www.axios.com/kamala-harris-gun-control-second-amendment-83060345-29e2-4956-817f-7eff4d06ed71.html?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=editorial&utm_content=politics-guncontrol)

☘️ اندیشکده راهبردی تبیین🌿

▫️@Tabyincenter

ارسال دیدگاه