حمله‌ای که خلاصه تمام ترس‌های اسرائیلی‌ها است

وبگاه خبری روزنامه «جروزالم پست» در خصوص حمله بامداد امروز به حوالی دیمونا می‌نویسد فرود موشک در نزدیکی دیمونا نشان می‌دهد که این نبرد چقدر خطرناک است. اگر به داخل مجموعه راکتور اصابت می‌کرد اسرائیلی‌ها با واقعیتی کاملاً متفاوت از خواب بیدار می‌شدند.

♦️حمله‌ای که خلاصه تمام ترس‌های اسرائیلی‌ها است

 

🔹وبگاه خبری روزنامه «جروزالم پست» در خصوص حمله بامداد امروز به حوالی دیمونا می‌نویسد فرود موشک در نزدیکی دیمونا نشان می‌دهد که این نبرد چقدر خطرناک است. اگر به داخل مجموعه راکتور اصابت می‌کرد اسرائیلی‌ها با واقعیتی کاملاً متفاوت از خواب بیدار می‌شدند.

🔹این گزارش می‌نویسد رسانه‌های ایران ادعا کرده‌اند که انفجار دو روز پیش کارخانه تولید تسلیحات در مرکز اسرائیل نیز «عمدی» بوده است و تنها چند روز قبل بود که روزنامه کیهان خواستار حمله ایران به دیمونا در واکنش به حادثه تاسیسات هسته‌ای نطنز شد. این در حالی است که ایران تسلیحات هدایت شونده دقیقی را به عراق و سوریه منتقل کرده است.

🔹از نظر نویسنده گزارش‌ها در مورد آژیرهای خطر در شهر دیمونا و انفجار در مرکز اسرائیل بیانگر نوعی خلاصه تمام ترس‌هایی است که مردم اسرائیل با آن‌ها به خواب می‌روند و امیدوارند وقتی بیدار می‌شوند رخ نداده باشد.

منبع

(https://www.jpost.com/middle-east/israel-awaits-details-of-explosions-sirens-after-possible-missile-attack-665965)

☘️ اندیشکده راهبردی تبیین🌿

▫️@Tabyincenter

ارسال دیدگاه