چهره‌های شاخص حزب جمهوری‌خواه آمریکا برای انتخابات ۲۰۲۴

با وجود اینکه همچنان دونالد ترامپ جدی‌ترین گزینه حزب جمهوری‌خواه آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور محسوب می‌شود و چندی پیش نیز برای اعلام حضور در انتخابات در زمان مناسب ابراز تمایل کرده بود، از گزینه‌های دیگری نیز به عنوان جمهوری‌خواهانی که خود را برای حضور در انتخابات 2024 آماده می‌کنند نام برده می‌شود.

♦️ چهره‌های شاخص حزب جمهوری‌خواه آمریکا برای انتخابات ۲۰۲۴

🔹 با وجود اینکه همچنان دونالد ترامپ جدی‌ترین گزینه حزب جمهوری‌خواه آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور محسوب می‌شود و چندی پیش نیز برای اعلام حضور در انتخابات در زمان مناسب ابراز تمایل کرده بود، از گزینه‌های دیگری نیز به عنوان جمهوری‌خواهانی که خود را برای حضور در انتخابات ۲۰۲۴ آماده می‌کنند نام برده می‌شود.

🔹 تارنمای هیل ۹ گزینه مطرح حزب جمهوری‌خواه به جز ترامپ را معرفی کرده است. این گزینه‌ها عبارت‌اند از: ران دی‌سنتیس فرماندار فلوریدا، مایک پنس معاون سابق رئیس‌جمهور، کریستی نوئم فرماندار داکوتای جنوبی، نیکی هیلی سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل، مایک پومپئو وزیر خارجه سابق، جاش هاولی سناتور ایالت میزوری، تام کاتن سناتور آرکانزاس، تیم اسکات سناتور ایالت کارولینای جنوبی و ریک اسکات سناتور ایالت فلوریدا.

🔹 اغلب این افراد فعالیت خود جهت حمایت از نامزدهای جمهوری‌خواه در انتخابات ۲۰۲۲ کنگره را آغاز کرده‌اند.

منبع

9 Republicans not named Trump who could run in 2024

☘️ اندیشکده راهبردی تبیین🌿

@Tabyincenter

ارسال دیدگاه