توقیف وبسایت‌های محور مقاومت توسط آمریکا

دولت آمریکا برخی وبسایت‌های نزدیک به مقاومت در منطقه را توقیف کرد. این وبسایت‌ها با دامنه com. و با استفاده از سرورهای مستقر در آمریکا فعالیت‌ می‌کردند.

♦️ توقیف وبسایت‌های محور مقاومت توسط آمریکا

🔹 دولت آمریکا برخی وبسایت‌های نزدیک به مقاومت در منطقه را توقیف کرد. این وبسایت‌ها با دامنه com. و با استفاده از سرورهای مستقر در آمریکا فعالیت‌ می‌کردند. این وبسایت‌ها شامل ۳۳ وبسایت ایرانی از جمله پرس‌تی‌وی و العالم، سه وبسایت نزدیک به کتائب حزب‌الله عراق، یک وبسایت فلسطینی نزدیک به حماس و جهاد اسلامی و یک وبسایت متعلق به مخالفان بحرینی است. پس از این اتفاق، برخی این وبسایت‌ها فعالیت خود را با استفاده از دامنه ir. و net. از سر گرفتند.

🔹 ادارات زیرمجموعه وزارت دادگستری و وزارت تجارت آمریکا به عنوان مسئول توقیف این وبسایت‌ها معرفی شده‌اند. گفتنی است اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی که وبسایت‌های ایرانی ذیل آن قرار دارند پیش از این در فهرست سیاه تحریم‌های آمریکا قرار داشته‌ است و همکاری شرکت‌های آمریکایی و غیر آمریکایی دارای منافع در آمریکا با این اتحادیه از نظر دولت این کشور غیرقانونی محسوب می‌شود. این اقدام دولت آمریکا در مقطع جابجایی دولت در ایران قابل تأمل به نظر می‌رسد.

☘️ اندیشکده راهبردی تبیین🌿

▫️@Tabyincenter

ارسال دیدگاه