نیروهای مسلح یمن در دروازه‌های مأرب

🔹 رئیس هیئت مذاکره‌کننده صنعا و سخنگوی جنبش انصارالله مدعی شد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن کنترل بسیاری از مناطق تحت کنترل نیروهای منصور‌هادی و ائتلاف سعودی در استان مأرب را به دست گرفته‌اند. محمد عبدالسلام خبر از سفر هیئت سعودی به صنعا داد و گفت که رهبر جنبش انصارالله ابتکار عمل 9‌ مرحله‌ای جدیدی برای مأرب ارائه نموده است.

♦️ نیروهای مسلح یمن در دروازه‌های مأرب

🔹 رئیس هیئت مذاکره‌کننده صنعا و سخنگوی جنبش انصارالله مدعی شد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن کنترل بسیاری از مناطق تحت کنترل نیروهای منصور‌هادی و ائتلاف سعودی در استان مأرب را به دست گرفته‌اند. محمد عبدالسلام خبر از سفر هیئت سعودی به صنعا داد و گفت که رهبر جنبش انصارالله ابتکار عمل ۹‌ مرحله‌ای جدیدی برای مأرب ارائه نموده است.

🔹 عبدالسلام در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العالم تأیید کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در دروازه‌های شهر مأرب هستند و در برخی مناطق در فاصله ۵کیلومتری و در برخی در حدود ۷کیلومتری و در جاهای دیگر در محدوده ۶ کیلومتری شهر هستند.

🔹 وی همچنین از سفر هیئت عربستانی به صنعا پرده برداشت و گفت: «ما از آغاز جنگ بیش از یک‌بار با سعودی‌ها ملاقات کرده‌ایم. من با سعودی‌ها در جده، ریاض و در ظهران ملاقات کردم و آن‌ها نیز از صنعا دیدن کردند». وی همچنین از ملاقات‌های مستقیم بین رهبری هیئت مذاکره‌کننده صنعا با طرف سعودی در مسقط، بیش از یک‌بار خبر داد که آخرین آنها قبل از سفر هیئت عمانی به صنعا بود.

منبع

https://www.almayadeen.net/news/

☘️ اندیشکده راهبردی تبیین🌿

@Tabyincenter

ارسال دیدگاه