رسانه‌ها در مورد آثار کناره‌گیری بایدن چه می‌گویند؟

 

🔷 رسپانسیبل‌استیت‌کرفت : سابقه و الگوی رأی‌دهی هریس در سنا، نشان از مترقی‌تر بودن او در مسائل حقوق بشری و سیاست داخلی نسبت به بایدن دارد. وی همچنین به دلیل تجربه کمتر در حوزه‌ی سیاست خارجی، نگاهی خام‌تر و لیبرال‌تر از بایدن دارد.

🔷 بیزنس اینسایدر: تیم انتخاباتی کاملا هریس توانست در یک روز ۸۱ میلیون دلار کمک مالی جمع‌آوری کند که یک رکورد تاریخی در این زمینه محسوب می‌شود.

🔷 بروکینز: گرچه هیچکدام از رقبای درون‌حزبی هریس، خود را از دور رقابت خارج نکردند اما مشکل گمنامی و بی‌تجربگی رقبای او و ناتوانی رقبا در کسب حمایت مالی کافی علاوه بر احتمال گسترش اختلاف و خصومت درون‌حزبی باعث خواهد شد که این رقبا نیز به نفع هریس در روزهای آینده کنار بکشند.

🔷 آسوشیتدپرس : در حالی که کاملا هریس برای تایید رسمی نامزدی برای حزب نیاز به حمایت از ۱۹۷۶ نماینده دارد، طبق نظرسنجی غیررسمی انجام شده، او دارای حمایت بیش از ۲۶۰۰ نماینده حزب است.

🔷 رویترز:  شروع طوفانی حمله هریس به ترامپ. هریس در جمع کمپین خود ترامپ را به فرد درنده‌ای که زنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد، کلاهبرداری که سر مصرف کنندگان را کلاه می‌گذارد و متقلبی که قوانین را برای منافع خود زیر پا می‌گذرد، توصیف کرد.

🔷 کوئینیپیاک‌ یونیورسیتی:  طبق نظرسنجی که یک روز پس از برکناری بایدن از عرصه رقابت برای ریاست‌جمهوری انجام شده، ۴۹ درصد از رای دهندگان از دونالد ترامپ و ۴۷ درصد از رای دهندگان از هریس حمایت می‌کنند.

منابع:

(https://responsiblestatecraft.org/kamala-harris-foreign-policy/)

(https://www.businessinsider.com/kamala-harris-raises-81-million-in-24-hours-breaks-record-2024-7?op=1)

(https://www.brookings.edu/articles/can-kamala-harris-convince-undecided-americans-to-vote-for-her/)

(https://apnews.com/article/harris-biden-presidential-candidate-election-withdraw-9fbd153493cb3f088994854fe61a73e9)

(https://www.reuters.com/world/us/harris-closes-nomination-with-delegates-secured-campaign-wisconsin-2024-07-23/)

(https://poll.qu.edu/poll-release?releaseid=3901)

ارسال دیدگاه