کلاه‌سفیدها؛ تروریست‌های غیرمسلح!

طی روزهای اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی، اعلام کرد که می‌کوشد تا زمینه‌ی انتقال 800 تن از اعضای کلاه سفیدها را از سوریه به سرزمین‌های اشغالی و سپس به اروپا فراهم کند. البته او گفت که این را رئیس جمهور آمریکا و برخی دیگر از مقامات غربی از او خواسته‌اند.

🔹کلاه‌سفیدها؛ تروریست‌های غیرمسلح!

📝#تحلیل_کوتاه
📝📝#تحلیلگر #اندیشکده_راهبردی_تبیین

🔸طی روزهای اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی، اعلام کرد که می‌کوشد تا زمینه‌ی انتقال 800 تن از اعضای کلاه سفیدها را از سوریه به سرزمین‌های اشغالی و سپس به اروپا فراهم کند. البته او گفت که این را رئیس جمهور آمریکا و برخی دیگر از مقامات غربی از او خواسته‌اند.

🔸کلاه‌ سفیدها، عنوان گروهی بود که علی‌‌الظاهر به کمک‌های درمانی و بشردوستانه به مجروحان غیرنظامی در شهرهای تحت اشغال تروریست‌ها مشغول بودند.

🔸اما واقعیت این است که ردپای کلاه سفیدها را باید در بازی‌های ترتیب‌داده شده از سوی تروریست‌ها و حامیان‌شان جهت اتهام‌زنی به ارتش سوریه جستجو کرد. تاکنون، چندین گزارش و فیلم از اقدامات اعضای این گروه برای صحنه‌سازی جهت وانمود کردن این‌که یک شهر مورد حمله شیمیایی ارتش سوریه قرار گرفته، منتشر شده است.

🔸سوالی مهمی که در این میان قابل طرح است، نسبت کلاه سفیدها با تروریست‌ها است. چگونه تروریست‌های القاعده و سایر گروه‌های دیگر، حضور آنان را به رسمیت می‌شناختند؟ واقعیت این است که تروریست‌های مسلح و کلاه سفیدهای مدنی! هر دو یک عمل را انجام می‌دادند البته با ابزارهای متفاوت. یکی با سلاح و دیگری با دوربین! آن‌ها می‌کوشیدند با تصاویر و فیلم‌های مبالغه‌آمیز خود، زمینه را برای حمایت بیشتر از تروریست‌ها و محکومیت ارتش سوریه در برخی صحنه‌های نبرد فراهم سازند.

🔸این‌که گفته می‌شود خروج کلاه سفیدها از سوریه، تصمیمی است که در نشست ناتو اتخاذ شده، به خوبی از جایگاه مهم این نیروها در صف مخالفان دولت و ارتش سوریه خبر می‌دهد.

☘ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی 🌿 اندیشکده راهبردی تبیین🌿

Eitaa.com/joinchat/1881014274Cd314e9fec6

ارسال دیدگاه