پیامدهای اسقاط جنگنده رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی صبح امروز مناطقی از سوریه را بمباران کرد که با پاسخ سخت محور مقاومت مواجه شد و جنگنده F16 توسط ارتش سوریه ساقط شد. این موضوع پیامدهایی برای مقامات رژیم صهیونیستی در پی خواهد داشت:

?رژیم صهیونیستی صبح امروز مناطقی از سوریه را بمباران کرد که با پاسخ سخت محور مقاومت مواجه شد و جنگنده F16 توسط ارتش سوریه ساقط شد. این موضوع پیامدهایی برای مقامات رژیم صهیونیستی در پی خواهد داشت:

1- رژیم صهیونیستی دریافته‌است که معادله‌ای جدید در منطقه به وجود آمده است و در سوریه #اراده‌ و #توان مواجهه با اشغالگری ایجاد شده و هر حرکت متجاوزانه‌ای پاسخی درخور را در پی خواهد داشت.

2- سقوط جنگنده صهیونیستی در بلندی‌های جولان، حاوی پیامی مبتنی بر عزم محور مقاومت برای فعال کردن جبهه‌ی جولان و نیز گشوده شدن راهی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی در این منطقه است.

3- رژیم صهیونیستی دریافت که سامانه‌های بازدارنده‌اش تا حدی قدرت بازدارندگی را از دست داده‌اند و باید تجدید نظر اساسی در روند استفاده از جنگنده‌هایی در سطح F16 داشته باشد.

4- رژیم صهیونیستی حتما برای جبران آبروی بر باد رفته‌ی خود حملاتی را علیه سوریه در مناطق مختلف این کشور انجام خواهد داد اما آنچه اهمیت دارد این است که شکست بزرگی را متحمل شده است، و باید در محاسبات خود بازنگری جدی کند همچنان که ارتش سوریه نیز اعلام کرده است که هیچ تجاوزی بی پاسخ نخواهد ماند.

☘ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی ? اندیشکده راهبردی تبیین?

T.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه