منطقه در یک نگاه ( 21 خرداد ۱۳۹۹)

منطقه در یک نگاه ( 21 خرداد ۱۳۹۹)

#منطقه_در_یک_نگاه | 21 خرداد ۱۳۹۹

1- یک منبع در مقر فرماندهی الحشدالشعبی در استان الأنبار ز ورود کامیون‌های حامل خودروهای زرهی آمریکا به پایگاه هوایی عین‌الأسد در غرب الأنبار خبر داد.

2- حماس در پنجاه و سومین سالگرد اشغال قدس تجمعی در نوار غزه برگزار و تأکید کرد، قدس میراث دینی و تاریخی ملت فلسطین است و قابل تقسیم نیست.

3- گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر خارجه آلمان تاکید کرد تل‌آویو به اجرای طرح آمریکایی موسوم به «معامله قرن» ادامه می‌دهد.

4-رسانه‌ها از تلاش برخی شناورها و بالگردهای نظامی یونان برای متوقف کردن یک فروند کشتی باری ترکیه در دریای مدیترانه که عازم لیبی بود خبر دادند.

5- سفیر قطر در ترکیه، گفت: «قطر از هر گونه طرح صلح واقعی برای لغو محاصره، استقبال می‌کند» و تأکید کرد «هر طرح صلحی با کشورهای محاصره‌کننده دوحه، باید به لغو محاصره قطر منجر شود و بر اساس احترام به حاکمیت این کشور باشد و مانع از مداخله در امور داخلی شود».

6- به گزارش شبکه خبری «المسیره»، جنگنده های سعودی-آمریکایی منطقه الصباحیه در غرب پایتخت یمن را با بمب های خوشه ای هدف قرار دادند.

7- منابع خبری صهیونیستی گزارش دادند، گانتز وزیر دفاع این رژیم در جلسه با سران شهرک‌های صهیونیستی کرانه باختری، با هشدار به آنها گفته است که به طرح آمریکایی‌ها درباره اشغال قانع باشند.

☘️ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی 🌿 اندیشکده راهبردی تبیین🌿

T.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه