رژیم صهیونیستی: زمان گریز هسته‌ای ایران به ۱۰ هفته رسیده است

🔹 بنی گانتز وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در گفتگو با دیپلماتهایی از کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل مدعی شد ایران تمامی دستورالعمل‌ها در توافق هسته‌ای را نقض کرده است و تنها 10 هفته تا رسیدن به میزان موادی که برای رسیدن به سلاح هسته‌ای نیاز است فاصله دارد.

♦️ رژیم صهیونیستی: زمان گریز هسته‌ای ایران به ۱۰ هفته رسیده است

🔹 بنی گانتز وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در گفتگو با دیپلماتهایی از کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل مدعی شد ایران تمامی دستورالعمل‌ها در توافق هسته‌ای را نقض کرده است و تنها ۱۰ هفته تا رسیدن به میزان موادی که برای رسیدن به سلاح هسته‌ای نیاز است فاصله دارد.

🔹 گانتز ادامه داده است: «بنابراین اکنون زمان اقدام است. جهان باید از تحریم‌های اقتصادی استفاده کرده و اقدامی عملیاتی علیه سپاه پاسداران انجام دهد.» گانتز که این گفته‌ها را در حضور یائیر لاپید وزیر خارجه این رژیم انجام داده، مدعی است که سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران پشت دهها حمله موشکی و پهپادی در منطقه است و سردار سعید آقاجانی فرمانده واحد پهپادی سپاه نیز به طور مستقیم عهده‌دار پرتاب پهپادهای انتحاری است.

🔹 گفتنی است در روزهای گذشته، رژیم صهیونیستی کارزاری گسترده برای ایران‌هراسی و همراه کردن سایر کشورها با خود برای اقدام علیه ایران به خصوص در شورای امنیت به راه انداخته است.

منبع

https://www.jpost.com/israel-news/israel-to-unsc-halt-irans-brazen-ship-attacks-675793

☘️ اندیشکده راهبردی تبیین🌿

@Tabyincenter

ارسال دیدگاه