بیانیه حزب‌الله و تایید رسمی شهادت سید حسن نصرالله

 

بِسْمِ اللَّـهِ الرحمن الرَّحِيمِ
﴿فَلْيُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يَشْرُونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا بِالْآخِرَةِ وَمَن يُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيُقْتَلْ أَوْ يَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِيهِ أَجْرًا عَظِيمًا﴾
صدق الله العلي العظيم

🔹جناب سید، سرور مقاومت، بنده صالح، او به عنوان یک شهید بزرگ، یک رهبر شجاع، قهرمان، یک مرد خردمند، یک مؤمن بصیر به پیشگاه پروردگارش و به قافله شهدای کربلا، در مسیر الهی و ایمانی بر خط و مشی پیامبران و امامان شهید پیوست.

🔸جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به یارانش، شهدای بزرگ و جاویدالاثری پیوست که نزدیک به سی سال رهبر آنان بود و آنان را از یک پیروزی به پیروزی دیگری رهبری می‌کرد. سید شهدای مقاومت پیروزی‌های سال 1992 ،آزاد سازی لبنان در سال 2000 و سپس پیروزی الهی در سال 2006 و سایر نبردهای افتخار و رستگاری و در نهایت در نبرد پشتیبانی و قهرمانانه در حمایت از فلسطین، عزه و مردم مظلوم فلسطین را رهبری کرد.

🔸مصیبت وارده را به صاحب زمان (رضوان الله تعالی علیه) و ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه ای (مدظله العالی)، مراجع عظام، مجاهدین، مؤمنین، ملت مقاومت، مردم مجاهد و صبور لبنان، همه ملت اسلام، همه آزادگان و مستضعفان جهان و خانواده محترم و صبور ایشان تسلیت عرض می نماییم و همچنین به جناب آقای سید حسن نصرالله (رضوان الله علیه) دبیرکل حزب الله لبنان که بالاترین مدال افتخار الهی و مدال افتخار امام حسین(ع) نصیبش شد و به گران‌بهاترین آرزوها و بالاترین درجات ایمان و اعتقاد خالصانه (شهادت در راه قدس و فلسطین) دست یافت را تبریک می‌گوییم و به همرزمان شهیدی که در حمله خائنانه صهیونیست ها به حومه جنوبی به موکب پاک و مقدس او پیوستند تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

🔸رهبران حزب الله با والاترین و مقدس‌ترین و گرانقدرترین شهید در مسیرمان که سرشار از ایثار و شهادت است عهد می‌بندند که به جهاد خود در مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان و مردم ثابت قدم و شریف آن ادامه دهند.

🔸و به مجاهدان سرافراز و قهرمانان پیروز و سربلند مقاومت اسلامی (خطاب می‌کنیم)، شما امانت شهید عزیز فداکار و برادران سپر تسخیر ناپذیر او و تاج دلاوری و رستگاری او هستید. رهبر ما جناب سید با اندیشه و روحیه و خط و رویکرد مقدس خود همچنان در میان ماست و شما متعهد به وفاداری و تعهد به مقاومت و فداکاری تا پیروزی هستید.

شنبه 28/9/2024
24 ربیع الاول 1446 ق

 

ارسال دیدگاه