پیام رهبر انقلاب دربارهٔ قضایای اخیر لبنان

🔹کشتار مردم بی‌دفاع در لبنان از سویی بار دیگر خوی درندگی سگ هارِ ِصهیونیست را برای همه آشکار کرد و از سویی کوته‌نظری و سیاست ابلهانه‌ٔ سران رژیم غاصب را به اثبات رساند. باند ترور حاکم بر رژیم صهیونیست از جنگ جنایتکارانه‌ٔ یک ساله‌ٔ خود در غزه درس نگرفتند و نتوانستند بفهمند که کشتار دست‌جمعی زنان و کودکان و مردم غیر‌نظامی نمی‌تواند در ساخت مستحکم سازمان مقاومت اثر بگذارد و آن را از پا بیندازد. اکنون همان سیاست حماقت‌آمیز را در لبنان می‌آزمایند.

🔸جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچک‌‍‌تر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ٔ مهمی وارد کنند. همه‌ٔ نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

🔸مردم لبنان فراموش نکرده‌اند که در روزگاری نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار می‌دادند. این حزب‌الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت. امروز هم لبنان به حول و قوه‌ٔ الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد.

✔️بر همه‌ٔ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

 

ارسال دیدگاه