تلگرام/ روزهای پایانی ترامپ!

آدام دیویدسون روزنامه نگار سرشناس آمریکایی با اشاره به بازرسی از دفتر وکیل شخصی ترامپ (Cohen) توسط FBI که به درخواست رابرت مولر (بازرس ویژه پرونده رابطه ترامپ با روسیه) انجام شده نوشت: در مراحل پایانی ریاست جمهوری ترامپ به سر می بریم. این پیشگویی نیست و گویی بیانیه ای ساده است از حقیقتی آشکار. در هفته های آینده جزئیات و غافلگیری های زیادی خواهیم داشت

روزهای پایانی ترامپ!

✴️آدام دیویدسون روزنامه نگار سرشناس آمریکایی با اشاره به بازرسی از دفتر وکیل شخصی ترامپ (Cohen) توسط FBI که به درخواست رابرت مولر (بازرس ویژه پرونده رابطه ترامپ با روسیه) انجام شده نوشت: در مراحل پایانی ریاست جمهوری ترامپ به سر می بریم. این پیشگویی نیست و گویی بیانیه ای ساده است از حقیقتی آشکار. در هفته های آینده جزئیات و غافلگیری های زیادی خواهیم داشت

⚫️این روزنامه نگار آمریکایی به ارتباط مالی ترامپ با شخصیت های مالی مافیای نیویورک اشاره می کند و می نویسد: فرزندان ترامپ و وکلیش چقدر از مجرمیت شرکای مالی خود آگاهند؟!

?دیویدسون تاکید می کند از این پس (بعد از بازرسی دفتر وکیل ترامپ) پرونده ترامپ ارتباط با روسیه نخواهد بود. اطلاعات به دست آمده از دفتر کوهن نشان خواهد داد که فرزندان وی چقدر در مورد شرکای مالی خود آگاهند!

◼️وی می نویسد: در برابر افشاگری های اجتناب ناپذیر پیش رو، مقاومت خواهد شد؛ تکذیب و مقابله خواهد شد؛ امروز نقطه عطفی خواهد بود و ما در مراحل پایانی ریاست جمهوری ترامپ به سر می بریم!

?پیوند گزارش:

Goo.gl/ezbK3x

☘️ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی ? اندیشکده راهبردی تبیین?

T.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه