تلگرام/ سفیر انگلستان: انگلیس در حال تلاش برای حفظ برجام است

«کیم داروک»، سفیر انگلستان در آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز گفت: «ما با دولت آمریکا و ترامپ، در مورد غیر قابل قبول بودن اقدامات ایران در منطقه -چه در سوریه یا لبنان، عراق و یمن- موافقیم. ضروری است ما با یکدیگر برای مقابله با نفوذ و فعالیت‌های ایران در منطقه همکاری کنیم.»

?«کیم داروک»، سفیر انگلستان در آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز گفت: «ما با دولت آمریکا و ترامپ، در مورد غیر قابل قبول بودن اقدامات ایران در منطقه -چه در سوریه یا لبنان، عراق و یمن- موافقیم. ضروری است ما با یکدیگر برای مقابله با نفوذ و فعالیت‌های ایران در منطقه همکاری کنیم.»

?وی افزود: «ما درباره نگرانی‌های مربوط به توسعه برنامه موشک‌های بالستیک ایران با دولت آمریکا موافقیم و در حال گفت و گو درباره روش‌های پرداختن به این موضوع هستیم.» «ما فکر می‌کنیم که برجام، توافقی بی‌نقص نیست، اما توافق خوبی است و به حفظ امنیت ملی اروپا کمک می‌کند.» «ما حرف‌های ترامپ در مورد برجام را می‌شنویم. این را درک می‌کنیم که او نگرانی‌هایی درباره آن دارد. بنابراین، در جستجوی راه حل ‌هایی هستیم تا ضمن مرتفع کردن آن نگرانی‌ها، توافق را حفظ کنیم.»

?کیم داروک افزود مقام‌های بریتانیا در حال گفت‌وگو با نمایندگان کنگره آمریکا هستند تا راهی برای حفظ برجام پیدا کنند

?پیوند خبر:

Goo.gl/X4k8Y3

☘️ کانال مرجع در حوزه سیاست خارجی ? اندیشکده راهبردی تبیین?

T.me/joinchat/AAAAADvAH-enX3cx_SOOlw

ارسال دیدگاه